استاندار یزد در پیامی فرا رسيدن عيد سعيد غديرخم را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود زمانی قمی استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسيدن عيد سعيد غديرخم را تبریک گفت.

در پیام محمود زمانی قمی استانداریزد آمده است:
"الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) "
واقعه غدیرخم عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

اين مناسبت سترگ مجال يادآوري جايگاه ولايت علوي در دين مبين اسلام و لزوم همگرايي مسلمانان براي اجتناب از هرگونه نفاق، بدانديشي و تقرقه است.

به شكرانه تجلي اين عيد، بر خاتم نبوت حضرت محمد مصطفي (ص) و اهل بيتش درود مي فرستيم و با کمال مسرت فرارسیدن ۱۸ ذی الحجه، عید سعید غدیرخم، روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی، جشن بزرگ امامت و ولایت را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و تمامی شیعیان، بخصوص مردم متدين و خداجوي استان يزد تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت دارم ما را از انديشه ورزان و محبان راستین به ولایت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین‌علی علیه السلام محسوب فرماید.

اميد كه پروردگار رحمان به يمن اين عيد بزرگ همگان را از نعمت هدايت، سعادت و رستگاري دو جهان با توشه ايمان و عمل صالح برخوردار نمايد و با بهره گيري از فتوت و عدالت حضرت مرتضی علي ریشه ظلم، جاهلیت نوین و نابرابری براي هميشه خشکانده شود.

انتهای پیام/ غ

استاندار یزد فرا رسیدن عيد سعيد غديرخم را تبریک گفت

 
 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.