جریان غدیر از بهترین گزینه ها برای وحدت بین مسلمانان است

امام جمعه موقت شهرستان میبد گفت: روز غدیر، روز تکمیل دین، اتمام نعمت خداوند بر مردم است و این عید باید در جامعه ما باشور وصف ناپذیری گرامی داشته شود.

حجت الاسلام حسنی امام جمعه موقت شهرستان میبددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد   گفت:  واقعه غدیر خم را عیدالله الاکبر گویند چراکه این واقعه این واقعه در اسلام دارای جایگاه والایی است و طبق آیه قرآن روز غدیر؛ روز تکمیل دین، اتمام نعمت و نا امیدی کفار است.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه روزغدیر؛ روز تداوم خط نبوت به رهبری امامت تا دامنه قیامت است افزود: پیام غدیر تداوم دین و ارزش های الهی و تبیین نظام دینی در جامعه بشری است و بشریت اگر می خواهد به سعادت دنیا و آخرت برسد باید رهبری جانشینان پیامبر را قبول داشته باشد و زیر پرچم رهبری آن ها گام بردارد.

وی افزود: یکی از بهترین گزینه ها برای وحدت و همدلی بیشتر بین مسلمانان جریان غدیر است و همگان باید این را بدانند که غدیر در طول تاریخ جریان دارد.

امام جمعه موقت شهرستان میبد مردم را به پاسداشت غدیر و شناخت آن از طرق مختلف دعوت کرد و گفت: وظیفه مهم مسلمانان شناخت حقیقت واقعه غدیر و پیروی از رهبری ولی فقیه در این عصر است تا همه از خطرات و انحرافات دینی در امان باشند و باید عید غدیر در جامعه ما باشور و شعف وصف ناپذیری گرامی داشته شود.

انتهای پیام/ غ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.