افتتاح مجتمع تفریحی کارگران کشور در مهدی‌شهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از افتتاح مجتمع تفریحی کارگران کشور در مهدی‌شهر باحضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،اسماعیل غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با اشاره به افتتاح  مجتمع تفریحی کارگران کشور در مهدی‌شهر گفت: این طرح باهدف خدمت‌رسانی به کارگران در سراسر کشور شامل اسکان، تجهیزات بازی و تفریحی، محوطه و ... افتتاح‌شده و از سراسر کشور کارگران تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را می‌پذیرد.

وی در ادامه افزود: مساحت مجتمع تفریحی کارگران کشور در مهدی‌شهر دو هکتار است که عملیات ساخت این مجتمع بزرگ و فاخر از سال ۸۷ آغاز و تا سال ۹۷ ادامه داشت و هم‌زمان با غروب چهارشنبه، هفتم شهریورماه۹۷ شاهد افتتاح آن  با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه برای ساخت پروژه مجتمع تفریحی کارگران مهدی‌شهر ۴۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال هزینه شده است ابراز داشت: این مجتمع ۴۰ سراچه با زیربنای سه هزار مترمربع برای اسکان کارگران از سراسر کشور دارد.

غنیان اظهار کرد: ۲۰۰ مترمربع زیربنای ساختمان اداری مجموعه تفریحی کارگران مهدی‌شهر است و رستورانی با یک هزار و ۲۰۰ مترمساحت به این مجموعه خدمات می‌دهد.

وی عنوان کرد: ۳۳ میلیارد ریال از اعتبارات این مجتمع از محل اعتبارات ملی و ۱۲ میلیارد ریال دیگر از اعتبارات استانی تأمین‌شده است.

انتهای پیام/ ز

مجتمع تفریحی کارگران کشور در مهدی‌شهر افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.