دبیر هیئت اسکواش قم عنوان کرد؛

اعزام ۲ اسکواش باز قمی به مسابقات نونهالان کشور در رشت

مولوی گفت:مسابقات اسکواش نونهالان پسرکشور در رشت درحال برگزاری است و۲اسکواش باز آینده دار قمی به این مسابقات اعزام شده‌اند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛وحید مولوی ،دبیر هیئت اسکواش قم،گفت: مسابقات اسکواش نونهالان پسر کشور در رشت در حال برگزاری است و ۲ اسکواش باز آینده دار قمی به این مسابقات اعزام شده‌اند و مسابقات خود را برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: علیرضا صفری و احمد زمانیان در مسابقات قهرمانی کشور کمتر از ۹ و ۱۱ سال پسران شرکت دارند که علیرضا صفری با پیروزی بر حریفان خود از کرمانشاه و خراسان رضوی به جمع ۸ اسکواش باز برتر کشور در رده سنی کمتر از ۹ سال صعود کرد.

مولوی تصریح کرد: توسعه اسکواش قم در بخش همگانی یکی از برنامه‌های هیئت اسکواش استان قم است که به بخش قهرمانی نیز کمک می‌کند به طوری که دومین دوره مسابقات آماتوری اسکواش استان در سال ۹۷ تحت عنوان جام ولایت با قهرمانی عادل طالبی و نایب قهرمانی محمدرضا جانقربان به پایان رسید.

دبیر هیئت اسکواش استان قم عنوان کرد: احمد زمانیان دیگر اسکواش باز قمی نیز با غلبه بر حریفان خود به جمع ۴ اسکواش باز برتر جدول پلیت در رده سنی کمتر از ۱۱ سال صعود کرد و اکنون شانس کسب مدال در این رقابت‌ها را به دست آورده است.

وی بیان کرد: هیئت اسکواش استان قم با توجه به رشد حدود ۲۰ درصدی فعالیت‌های خود در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش توسعه همگانی و به طور خاص در بخش بانوان در سال ۱۳۹۶ نسبت به سال ۱۳۹۵ حائز رتبه اول توسعه همگانی در بین هیئت‌های ورزشی استان قم شده است.

انتهای پیام/ح

حضور اسکواش بازان قمی در مسابقات نونهالان کشور

برچسب ها: سرویس ورزشی ، اسکواش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.