معاون وزیر ورزش مطرح کرد:

معافیت باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی از پرداخت مالیات

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: طبق قانون باشگاه‌های ورزشی نباید مالیات پرداخت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ فریبا محمدیان معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اخذ مالیات بر ارزش‌افزوده از باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی اظهار داشت: در خصوص اخذ مالیات بر ارزش‌افزوده از باشگاه‌های ورزشی به لحاظ این‌که فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی محسوب می‌شوند مشمول پرداخت مالیات نمی‌شوند.

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان افزود: در صورتی که اخذ مالیات از باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی وجود داشته باشد وزارت ورزش و جوانان موضوع را پیگیری و برای حل آن اقدام می‌کند.

وی بابیان اینکه طبق قانون باشگاه‌های ورزشی نباید مالیات پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: حتماً قول می‌دهم موضوع اخذ مالیات از باشگاه‌های ورزشی را پیگیری کنم.

محمدیان تصریح کرد: باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی می‌بایست اظهارنامه مالیاتی تسلیم کنند و اگر خود اظهاری نکنند مشمول مالیات علی الرأس می‌شوند، این در حالی است که باشگاه‌های ورزشی باید اظهارنامه مالیاتی را تسلیم کنند تا از پرداخت معاف شوند.

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان گفت: در این خصوص می‌بایست نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی طی مکاتبات موضوع اخذ مالیات بر ارزش‌افزوده را پیگیری کنند و ما نیز از وزارتخانه موضوع را پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسیم.

 

انتهای پیام/ی

 

معاون وزیر ورزش در تبریز

برچسب ها: اخبار ورزشی ، مالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.