نقش موثر ورزش معلولین در معرفی کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به نقش موثر ورزش معلولین در معرفی کرمان گفت: قهرمانان سرافراز جانباز و معلول، نقش مؤثری در معرفی استان کرمان در سطح بین المللی و جهانی داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی رییس هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان که با حضور رییس فدراسیون در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، فدراسیون جانبازان و معلولین را یک فدراسیون خاص عنوان کرد و گفت: این فدراسیون برای خودش یک وزارت به تمام معناست و برای همه ی ما افتخاریست که در کنار این عزیزان باشیم.

وی به نقش موثر ورزش معلولین در معرفی کرمان اشاره کرد و افزود: وقتی به استان کرمان نگاه می کنیم، در بخش ورزش، قهرمانان سرافراز ما در رأس آنها زهرا نعمتی، پیمان نصیری و ...، نقش موثری در معرفی این استان در سطح بین المللی و جهانی داشته اند و سبب کسب افتخار برای این استان و کشور شده اند.

امیری خراسانی ابراز امیدواری کرد: این ورزشکاران در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا با مدال های رنگین و فراوانتر از گذشته بر گردند.

وی تصریح کرد: این پنجمین مجمع از 22 مجمع برگزار شده تاکنون است که به موقع برگزار می شود و سه مجمع دیگر داریم که امیدواریم تا پایان امسال برگزار شوند.

امیری خراسانی با ابراز خرسندی از عملکرد هیئت جانبازان و معلولین و کادر در رأس آن، یادآور شد: اعضای این هیئت، دلسوزانه و عاشقانه برای مجموعه کار کرده اند که نتیجه ی آن وفاق و همدلی در این هیئت است.

وی بیان داشت: در بسیاری از هیئت های ورزشی، شاهد اختلاف نظرهای فرآوانی هستیم، اما در این هیئت، همدلی خوبی دیده می شود، که بخاطر وسعت دید و دل عزیزانی هست که با وجود محدودیت هایی که وجود دارد، برای مردم و استانشان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری هیئت جانبازان و معلولین استان، خطاب به صمیمی، رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: امسال سال اول حضور شما در رأس فدراسیون است، مطمئنا امسال شاهد رشد بیشتر در همه ی جوانب، نسبت به گذشته هستیم.

امیری خراسانی، فدراسیون جانبازان و معلولین را یکی از فدراسیون های برتر و در رأس کشور دانست و ابراز امیدواری کرد: بعد از افتخاراتی که در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا خواهیم داشت، در پارااُلمپیک 2020 نیز بدرخشیم.

وی با اعلام اینکه پتانسیل ورزشکاران دیار کریمان بالاتر از 10 ورزشکار اعزامی به رقابت های پاراآسیاییست، افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در ستاد استانی بازی های 2018 جاکارتا، 25 نفر پتانسیل حضور در رقابت های جاکارتا را داشتند که دوست داشتیم نصف این عزیزان در لیست کاروان اعزامی ایران باشند، ولی خدا را شاکریم حداقل شاهد حضور 10 نفر از این عزیزان در رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی هستیم.

امیری خراسانی تصریح کرد: با این رقم، نسبت به دوره ی 2014 رشد داشته ایم ولی امیدواریم در رقابت های2020 شاهد بهترین کاروان جانبازان و معلولین استان کرمان هم از بعد کیفیت و هم از نظر کمیت باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: سال 98 سال کلیدی برای این هیئت باشد تا هم در بعد توسعه سخت افزاری و هم برنامه ریزی برای المپیک 2020،  شاهد اتفاقات مثبتی باشیم.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان    

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار