اختتامیه مدرسه فوتبال شهربابک

مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال شهربابک که از ابتدای تابستان جاری با شرکت بیش از 200 ورزشکار نونهال و نوجوان آغاز شده بود، با حضور ورزش دوستان و برخی مسئولان ورزشی این شهرستان برگزار شد.

ابوالفضل نیکونام، رئیس هیئت فوتبال شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مدرسه هیئت فوتبال شهربابک در تابستان 97 با مشارکت مؤسسه فرهنگی ورزشی شقایق کار خود را دو رشته فوتبال و فوتسال، در رده های سنی 6 تا 14 ساله طبق سال های گذشته آغاز کرد.

وی افزود: تابستان امسال 168 نفر در رشته فوتبال،50 نفر در رشته فوتسال و نزدیک به 15 نفر فوتسالیست دختر در مدرسه هیئت فوتبال شهربابک آموزش دیدند.

نیکونام با اعلام اینکه در تابستان امسال 25 جلسه تمرینی با مربیگری مربیان خوب و با دانش شهربابک برگزار شد، تصریح کرد: فعالیت مدرسه فوتبال ما فصلی نیست و در دیگر ایام سال نیز با حضور بازیکنانی که فرصت داشته باشند و بازیکنان نخبه و مستعد کار خود را به صورت اصولی ادامه می دهیم.

وی از اعضای مؤسسه فرهنگی ورزشی شقایق، اعضای هیئت فوتبال و مربیان که با جان و دل برای رشد و موفقیت ورزش دوستان تلاش می کنند، تشکر و قدردانی کرد.

در پایان مراسم، از مربیان این مدرسه فوتبال تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

شرکت بیش از 200 ورزشکار نونهال و نوجوان در مدرسه فوتبال شهربابک

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار