جشن پایان فصل باشگاه مس شهربابک برگزار می شود

مدیرعامل باشگاه صنعت مس شهربابک گفت: جشن پایان فصل 96ـ97 باشگاه صنعت مس شهربابک برگزار و طی آن از ورزشکاران و مدال آوران این باشگاه تقدیر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی هاشمیان، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ـ ورزشی صنعت مس شهربابک در جلسه شورای ورزش این شهرستان گفت: چندسالی که ورزش شهرستان از کار پایه ها در ورزش غافل بود، باشگاه هایی نظیر شقایق، امیدمهدی، نبرد، خورسند و... در ورزش های انفرادی و گروهی این خلأ را به شکلی پر کردند که این حلقه گم نشود و به سرانجام برسد.

وی افزود: طی بررسی های انجام شده، برنامه ای 5 ساله تنظیم شد که طرح آن برگرفته از مدرسه فوتبال آژاکس آمستردام هلند اما در ابعاد بسیار کوچکتر، هم اکنون در شهربابک در حال اجراست.

هاشمیان ضمن تشکر از مسئولان شرکت مس تصریح کرد: ایجاد زیرساخت های ورزشی با همکاری ها و پیگیری های مسئولان شهرستان خصوصاً نماینده مجلس، اداره ورزش و جوانان، شرکت ملی صنایع مس ایران، دهیاری ها و شهرداری های مناطق مختلف شهرستان ممکن شده است.

وی از جشن پایان فصل 96ـ97 باشگاه صنعت مس شهربابک در سی ام خردادماه جاری در ورزشگاه شهدای مس این شهرستان خبر داد و یادآور شد: در این جشن از ورزشکاران و مدال آوران باشگاه مس تقدیر می شود.

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک ابراز امیدواری کرد: این جشن، جشن همدلی مردم و مسئولان با ورزش باشد، چرا که با همدلی و فعالیت های مثبتی که باشگاه های مختلف در رشته های گروهی و انفرادی انجام داده اند، انگیزه های بیشتری به جامعه ورزشی تزریق می شود.

هاشمیان با اشاره به اینکه بعد از پایان جشن، مسابقه ایران و اسپانیا به طور زنده در ورزشگاه شهدای مس پخش می شود و علاقه مندان می توانند شاهد آن باشند، افزود : با برنامه ای که در کلیه باشگاه های ورزشی شهرستان صورت گرفته، امیدواریم شهربابک در سه، چهار سال آینده به عنوان قطب ورزشی در استان و کشور مطرح شود.

انتهای پیام/ب

تقدیر از ورزشکاران در جشن پایان فصل باشگاه مس شهربابک

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار