برگزاری رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان در تربت جام

رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله (ص) ۲به استعداد ده گردان در منطقه عمومی و مرزی تربت جام برگزارمی شود.

برگزاری رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان در تربت جامابوطالب جوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت جام در گفتگو با  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گفت: این رزمایش با اهداف تقویت روحیه حمایت مردم از نظام، تقویت روحیه جهادی وآمادگی‌های لازم درمقابل عملیات روانی دشمن، خنثی سازی جنگ روانی دشمن و‌ایجاد ناامیدی و یاس در جبهه و‌اردوگاه دشمن با قدرت و اقتدار۱۹و۲۰شهریور در منطقه عمومی و مرزی تربت جام باشکوه خاصی اجرا می‌شود.


وی با اشاره به وضعیت کشور ومنطقه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی مصمم به نابودی نظام اسلامی هستند و با توجه به شرایط بحرانی منطقه و اینکه تا مرز افغانستان فاصله‌ای نداریم باید هر لحظه آماده باشیم.


فرمانده سپاه تربت جام تصریح کرد: در هرکجا که گر‌وهای تروریستی به مشکل برخورد کردند آمریکا و اسرائیل به کمک آن‌ها آمدند و این ظرفیت در آن سوی مرز وجود دارد تا دشمنان برای کشور در آینده مشکل درست کند و‌اجرای این رزمایش درتضعیف روحیه دشمن بسیار موثراست.

انتهای پیام// ز. ج
 
 


گفتگو با فرمانده سپاه تربت جام

برچسب ها: سپاه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.