فتاحی: هر زمانی که دلمان بخواهد به پرسپولیس جام می‌دهیم!

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر، اهدای کاپ سوپرجام به پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل نساجی را تکذیب و بیان کرد: هر زمانی که دلمان بخواهد به پرسپولیس جام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از قهرمانی مقتدرانه تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال ایران و استقلال با هدایت وینفرد شفر در جام حذفی، مقرر شد سوپرجام فوتبال ایران، روز ۲۹ تیر ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی تهران میان سرخابی‌های پایتخت آغاز شود.

قرار بود دربی ۸۷ میان استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما آبی‌پوشان پایتخت با هدایت وینفرد شفر به زمان برگزاری این مسابقه معترض و خواستار تعویق زمان بازی شدند اما مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با این درخواست مخالفت کردند تا امیر عباس ملکی، عضو هیئت مدیره استقلال، کناره گیری این تیم از سوپرجام فوتبال ایران را تایید کند تا پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ و بدون برگزاری مسابقه، برای دومین مرتبه پیاپی بر بام فوتبال ایران (سوپرجام) قرار بگیرد.

هواداران استقلال در واکنش به این تصمیم، به مدیران وقت آبی ها (افتخاری، توفیقی و اعضای هیئت مدیره) و مسئولان وزارت ورزش و جوانان، اعتراض کردند که موثر واقع نشد و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران با ریاست اسماعیل حسن زاده در تاریخ ۲ مرداد ۱۳۹۷ حکم این پرونده را اعلام کرد. طبق رای این کمیته، پرسپولیس تهران با نتیجه ۳ بر صفر برنده اعلام شد و عنوان قهرمانی سوپرجام فوتبال ایران را از آن خود کرد.

سپس فتحی و مسئولان استقلال پس از ابلاغ این رای، به کمیته استیناف اعتراض کردند و ساعتی پیش، کمیته استیناف با تایید رای کمیته انضباطی، پرسپولیس را ۳ بر صفر برنده دیدار سوپرجام و استقلال را به جریمه نقدی محکوم کرد.

بر همین اساس و برای پیگیری موضوع زمان اهدای کاپ سوپرجام به سرخپوشان، تماس گرفتیم با سعید فتاحی و او در این باره بیان کرد: کمیته استیناف رای ۳ بر صفر به سود پرسپولیس را اعلام کرد اما در دیدار پرسپولیس - نساجی و همچنین ماه محرم به سرخپوشان جام نمی دهیم و هر زمانی که دلمان بخواهد این کار را انجام خواهیم داد.


بیشتر بخوانید:

رای کمیته استیناف درباره سوپرجام صادر شد

فتحی: هیچ مربی به کادر فنی استقلال اضافه نخواهد شد/ نسبت به رای کمیته استیناف درباره سوپرجام اعتراض می‌کنیم

پرسپولیسی‌ها برنده دیدار سوپرجام شدند؟


انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره اهدای کاپ سوپرجام به پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
این اقا دیگه شرم رو خورده حیا روهم قی کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
عجب.................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
این چه طرز حرف زدن هر وقت دلمان بخواهد لطفا با مردم درست صحبت کنید خیلی پر رو شدی آقای فتاحی
آخرین اخبار