دادرس: برای پرونده پیروانی رای خوبی می‌دهیم/ فتحی با شکایت به CAS، فقط وقتش را هدر می‌دهد!

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان باشگاه استقلال تهران حق دارند از حق شان دفاع کنند، اما به نظر من، با شکایت به CAS، فقط وقت شان را هدر می‌دهند.

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رای پرونده افشین پیروانی، مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشورمان بیان کرد: باید یک تا ۲ جلسه دیگر برگزار کنیم و سپس تصمیم نهایی را بگیریم. اگر افرادی را که دعوت کردیم، به موقع به کمیته استیناف بیایند، تا پایان هفته آینده تصمیم گیری انجام خواهد شد. اعضای کمیته استیناف به شنیده ها و گفته ها کاری ندارند و بر اساس پرونده و عدالت حکم می دهند. کاری نداریم که افشین پیروانی می خواهد مدیر پرسپولیس شود یا خیر، بر اساس شنیده ها رای نخواهیم داد و بر اساس مستندات رای عادلانه و خوبی می دهیم. 

دادرس در خصوص رای پرونده سوپرجام بیان کرد: باید این موضوع را از علیرضا صالحی، رئیس و سخنگوی کمیته استیناف پیگیری کنید و شاید در هفته آینده اعلام شود.  رای در حال تایپ است و پس از آن باید ۴-۵ نفر حکم را امضا کنند و سپس به دفتر دبیرکل فدراسیون فوتبال برود. 

او در خصوص اظهارات فتحی مبنی بر شکایت به دادگاه عالی ورزش ( CAS ) اظهار کرد:  آنها حق دارند از حق شان دفاع کنند اما به نظر من، وقت شان را هدر می دهند و دوم اینکه باید هواداران را تسکین دهند و اگر این موضوع به دلیل اینکه  تحت فشار قراردادن کمیته استیناف است، این کمیته زیر فشار این حرف ها نمی رود  و فتحی و گرشاسبی مطمن باشند، ما بر اساس عدالت و حقانیت  رای را داده ایم.


بیشتر بخوانید:

صالحی: تحقیقات درباره پرونده افشین پیروانی به اتمام رسید/ سه شنبه حکم می‌دهیم

محرومیت ۵ ساله افشین پیروانی کاهش می‌یابد؟

دادرس: رای سوپرجام زودتر از دیدارهای دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا اعلام می شود


انتهای پیام/

اظهارات عضو کمیته استیناف درباره رای سوپرجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
پرسپولیس
آخرین اخبار