محرومیت ۵ ساله افشین پیروانی کاهش می‌یابد؟

حکم افشین پیروانی، مدیر سابق تیم ملی و پرسپولیس از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به احتمال زیاد تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

 به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از حواشی که برای افشین پیروانی، مدیر سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس بوجود آمد و این مدیر فوتبالی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با محرومیت ۵ ساله مواجه شد و سپس در کمیته استیناف به این رای اعتراض کرد تا بررسی‌های نهایی انجام شود، حالا خبر می رسد، مسئولان کمیته استیناف، تحقیقات درباره پرونده افشین پیروانی را به پایان بردند و تا چند روز آینده، حکم این پرونده را اعلام خواهند کرد.

طبق شنیده ها، با توجه به اسناد و مدارکی که پیروانی در جلساتش به مسئولان مربوطه داشته، موفق شده اسناد قابل قبولی را ارائه دهد و به نظر می رسد با تخفیف محرومیت مواجه شود.

البته هنوز رای قطعی از سوی کمیته استیناف مبنی بر پرونده افشین پیروانی اعلام نشده اما علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: تحقیقات درباره پرونده افشین پیروانی به اتمام رسیده و تا چند روز آینده، حکم این پرونده را اعلام خواهیم کرد. هنوز هیچ حکمی صادر نکردیم و تا چند روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد.

او افزود: سه شنبه هفته جاری در کمیته استیناف جلسه داریم و احتمالا در آن روز حکم پرونده افشین پیروانی صادر می‌شود.


بیشتر بخوانید: صالحی: صدور حکم پیروانی زمانبَر است / به تجدید نظر خواهی استقلال و خونه به خونه رسیدگی می‌کنیم


انتهای پیام/

اظهارات صالحی درباره محرومیت افشین پیروانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار