فتحی: هیچ مربی به کادر فنی استقلال اضافه نخواهد شد/ نسبت به رای کمیته استیناف درباره سوپرجام اعتراض می‌کنیم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: هیچ مربی ایرانی و خارجی به تیم استقلال اضافه نخواهد شد و نیازی به ترمیم کادر تیم نداریم.

امير حسين فتحى در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اينكه مطرح شده قرار است مجتبى جبارى به كادر فنى استقلال اضافه شود صحت دارد يا خير گفت: ابتدا بايد بگويم قصد اضافه كردن هيچ مربى ايرانى و خارجى به كادر تيممان را نداريم و در اين باره هم شفر سرمربى تيم هيچ گونه پيشنهاد و درخواستى نداشته و تمامى مباحث مطرح شده مختص رسانه هاست و ما هم از طريق همين رسانه و روزنامه ها در جريان قرار مى گيريم.

فتحى بيان كرد :درباره اضافه شدن مربى جديد به كادر هيچ گونه صحبتى در باشگاه انجام نشده و ما هم چنين قصدى را نداريم و كادر فعلى تيم با قدرت و صلابت به كارش ادامه مى دهد و بايد بگويم مديريت باشگاه هم نيازى نمى بيند كه بخواهد كادر فنى را ترميم كند .بنابراين تمامى بحث هاى مطرح شده در اين باره را تكذيب مى كنم.

سرپرست باشگاه استقلال افزود :بنابراين اينكه مطرح شده جبارى يا هر فرد ديگرى به كادر ما اضافه مى شود درست نيست و در اين باره شفر درخواستى نداشته است.

نسبت به رای کمیته استیناف درباره سوپرجام اعتراض می کنیم

فتحى درباره راى كميته استيناف گفت: پيگير اين موضوع هستم و نسبت به راى صادره اعتراض مى كنيم و بايد بگويم حق ما باخت نيست. باشگاه استقلال با توجه به پرونده و عدله موجود به پيگير پرونده است . به نظرم راى كميته استيناف درست نيست و ما ان شاالله اعتراض خود را انجام مى دهيم تا جايى كه بتوانيم راى را به نفع استقلال كنيم. به طور حتم به دادگاه عالى ورزش و يا مراجع ذیصلاح شكايت مى كنيم تا بتوانيم حق و حقوقمان را بگيريم.


بیشتر بخوانید:

افشای ابعاد تازه‌ای از پرونده تصادف قائدی/اتهام شرب خمر و قتل شبه عمد در کنار رژه تلویزیونی مقابل چشم مادرِ مقتول/ آیا پرونده تحت تاثیر نام استقلال است؟

فتحى: برای پرونده "گومز "باید ۴۵۰ هزار دلار پرداخت کنیم

بازگشت طارق به تمرینات/ جابر در استقلال ماندنی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار