زمان دیدار تیم‌های پرسپولیس - نساجی مشخص شد

دیدار تیم‌های شاگردان برانکو و جواد نکونام در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، ۲۲ شهریور ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیدار پرسپولیس و نساجی 22 شهریور برگزار می شودبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران باید به مصاف هم بروند و طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران قرار بود این دیدار، جمعه ۲۳ شهریور برگزار شود، اما با توجه به حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تقابل با الدحیل قطر در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات و درخواست آن‌ها مربوط به برگزاری بازی در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور، علی امیری، مدیرعامل نساجی مازندران با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ موافقت خود را با برگزاری بازی در روز پنجشنبه ۲۲ شهریور اعلام کرد تا سرخپوشان برای بازی با الدحیل فرصت ۵ روزه داشته باشند.

یکی از مدیران باشگاه نساجی مازندران با تایید این خبر بیان کرد: با درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر برگزای بازی در روز ۲۲ شهریور موافقت کردیم تا این بازی یک روز زودتر برگزار شود. به هیچ وجه پرسپولیس درخواستی برای بازی در تاریخ ۲۱ شهریور ارائه نداده و ما تنها موافقت کردیم تا بازی بیست و یکم همین ماه برگزار شود.

دیدار‌های هفته ششم لیگ برتر ۸ شهریور برگزار شد، اما با توجه به حضور سرخابی‌ها در آسیا، بازی استقلال - نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس - نساجی ۲۲ شهریور برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب ۹ امتیاز از ۵ بازی در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر و شاگردان جواد نکونام در نساجی با ۵ امتیاز در رده سیزدهم جدول حضور دارند.


بیشتر بخوانید:اظهارات تند برانکو درباره احتمال انتشار قرارداد‌ها از سوی سازمان لیگ

برنامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی اعلام شد

سرخابی‌های ایران زیر نظر رئال مادرید


انتهای پیام/

دیدار شاگردان برانکو و نکونام 22 شهریور برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار