جلسه تودیع قائم مقام صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد

نشست تودیع و تکریم از مرتضی میقانی قائم مقام صداوسیمای کرمان صبح روز پنج شنبه ۱۵ شهریور با حضور مدیران و همکاران آن مرکز در کرمان برگزار شد.

جلسه تودیع قائم مقام صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد/ مرتضی میقانی با بازنشستگی از این سمت خداحافظی کرد.به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مرتضی میقانی قائم مقام صداوسیمای مرکز کرمان، از دی ماه ۹۴ به سمت قائم مقام صداوسیمای مرکز کرمان منصوب شد و در این مدت توانست نقش موثری را در تعمیق معارف دینی در برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان ایفا و ارتباط بسیار خوبی با مجامع و محافل قرآنی استان برقرار کند.

راه اندازی کرسی تلاوت هفتگی قرآن کریم به صورت زنده در رادیو کرمان و تشکیل شورای معارف در صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ابتکارات وی بود.

میقانی در بخشی از سخنان خود در جلسه تودیع به ظرفیت‌های بالای استان کرمان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود:

شکر گزاری عملی، استفاده صحیح از نعمت‌های الهی است. ما انبوهی از الطاف و مواهب الهی را در استان کرمان به چشم می‌بینیم و باید همه برای رساندن این استان به جایگاه اصلی و والای خود تلاش کنند.

وی در ادامه به مسائل داخلی رسانه استانی اشاره و افزود: از افتخارات اینجانب است که مدتی یار و همراه آقای علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای مرکز و از یادگاران دفاع مقدس بودم و هماهنگی کامل با ایشان را یکی از عوامل موفقیت و پیشرفت امور می‌دانم.

من امروز در مقام ارائه گزارش عملکرد خود بر نمی‌آیم، چون یقینا همکاران، مدیران، معاونین مرکز و حتی مدیران استان، ارزیابی بسیار دقیقی از عملکرد اینجانب دارند و تعریف و یا شکسته نفسی در این جلسه اثری در آن ارزیابی ندارد.

لکن می‌خواهم از این برادر کوچک تان بپذیرید که طی این مدت با دغدغه و صداقت کامل و با تمام توان برای اعتلای دیار کریمان تلاش کردم.

گفتنی است از سوابق "میقانی" عبارت است: قاری کشوری و حافظ قرآن کریم، مشاور و مدیر حوزه مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی، مدیر پخش و تامین برنامه خراسان رضوی، مدیر آرشیو صدا و سیمای خراسان رضوی، مدیر دفتر معاونت امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما، رئیس دفتر نمایندگی شورای عالی قرآن در سازمان صدا و سیما و همچنین قائم مقامی ستاد اقامه نماز و احیاء زکات سازمان صدا و سیما از مسئولیت‌های پیشین وی بود.

وی علی رغم جوانی در درخواستی زود هنگام ازاول مهرماه سالجاری بازنشسته و از کرمان به زادگاه خود مشهد مقدس عزیمت خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: قرآن ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
از طرف جامعه قرآنی به ایشان خسته نباشید می گیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
قرار است سالخوردگان بازنشسته بشن یا جوانها؟!!
به کجا می رویم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
اگر جوان است و کاردان و اگر میخواد به زادگاه خود برگردد چرا صداوسیما از ظرفیت او در مشهد استفاده نمی کنه؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
آقای میقانی در جایگاه قائم مقام ستاد اقامه نماز رسانه ملی هم بسیار موفق بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
ای کاش اجازه نمی دادند که زودتر از موعد خود را بازنشسته کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
انسان شریف و کاردانی بود حیف شد
آخرین اخبار