برگزاری همایش کاهش تلفات جاده‎ای سوم مرداد در کرمان

معاون مالی و اداری جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت:در راستای آموزش و کار فرهنگی، همایش کاهش تلفات جاده‌ای در کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا امیری معاون مالی و اداری جهاد دانشگاهی استان گفت:جلسات متعددی در کمیسیون ایمنی داشته ایم و مسئله مهم این است که درک خطر در کرمان بسیار پایین است و کمیسیون می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی با تاکید بر اینکه در کوتاه مدت باید زیرساخت‌ها ایجاد و تغییراتی در وضعیت کنونی صورت بگیرد تصریح کرد: صدا و سیما و متولیان فرهنگی در بحث آموزش و فرهنگسازی نقش موثری در این زمینه دارند و در بلندمدت باید روی فرهنگ عمومی رانندگی کار کنیم تا مردم خطر عواقب ناشی از بی احتیاطی را درک کنند.

امیری بیان کرد: باید فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری همایش و کار‌های فرهنگی برنامه ریزی شود که قطعا جواب خواهد داد و مردم اقناع خواهند شد.

معاون مالی و اداری جهاد دانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه در راستای آموزش و کار فرهنگی، همایش «کاهش تلفات جاده ای» را در کرمان با هدف کاهش تلفات جاده‌ای و القاء کردن خطر به مردم برگزار خواهیم کرد اظهارکرد: این همایش روز سوم مردادماه سال جاری از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و ۳۰ در محل سالن فجر شهر کرمان همراه با برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ی

انتهای پیام/ی

برگزاری همایش کاهش تلفات جاده ای در کرمان

برچسب ها: حوادث ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار