سرور دانش: کشتار مردم غرب کابل، هدفمند و برنامه ریزی شده است

معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به حملات انتحاری شب گذشته در غرب کابل گفت: کشتار مردم غزب کابل دیگر حادثه نیست بلکه یک امر کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده است.

سرور دانش: کشتار مردم غرب کابل، هدفمند و برنامه ریزی شده استبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان در واکنش به حملات انتحاری شب گذشته در غرب کابل گفت: کشتار مردم غزب کابل دیگر حادثه نیست بلکه یک امر کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده است.

دانش در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: حکومت و مقام های امنیتی کشور وظیفه دارند که برای تأمین امنیت این مردم، تدابیر ویژه اتخاذ کنند و این مردم دیگر نباید به صورت هدفمند و سیستماتیک مورد حملات تروریستی دشمن قرار گیرند.

وی گفت: دشمن با پستی تمام و درنده خویی به جان مردم بی‌گناه افتاده و هر روز جنایت و فاجعه خلق می کند. به این امید که این مردم را از مسیرموفقیت و تلاش برای آیندۀ بهتر ناامید کند؛ اما این دشمن است که بیشتر به سرسپردگی در برابر اجانب و ایادی جنایت کار شان هر روز سرافکنده و منفور می گردد.

معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان در ادامه گفت: مردم ما همیشه در برابر حوادث تلخ و ناگوار تاریخی راست قامت ایستادگی کرده اند و جز شرف و عزت و کسب افتخار برای این سرزمین کاری نکرده اند که مستحق این همه فجایع باشند. اما حقیقت این است که با قربانی گرفتن از این مردم، دیگر نمی توان این مردم را متوقف کرد.

وی در آخر وعده داد که همراه با رهبری نهادهای امنیتی کشور تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا برای جلوگیری از این نوع حوادث، تدابیر و اقدامات عاجل و مؤثری را روی دست بگیرند.

گفتنی است که در حملات انتحاری داعش به مردم غرب کابل طی دو سال گذشته، بیش از دو هزار نفر کشته و زخمی شده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.