بیانیه باشگاه تراکتور درباره سپاهان

سالهاست که پیوند برادرانه بین تبریز و اصفهان و میان هواداران تراکتورسازی و سپاهان ایجادشده و سال به سال تداوم داشته و همچنان محکم و پابرجا بوده و خواهد ماند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی؛ هواداران راستین تراکتورسازی و طرفداران صدیق و صمیمی سپاهان سال‌هاست که پیمان اخوت و برادری بسته اند و با هیچ‌گونه تحریکات و رفتارهای تفرقه‌افکنانه علیه هم نخواهند بود و بهتر است مدیران و مسئولان نیز با خویشتنداری در این راه به‌جای تشدید مسائل به فکر تقویت این رابطه حسنه و دوستی‌های قدیمی و ماندگار شوند که دل‌خوشی هزاران هوادار عاشق ۲ استان متمدن و فرهنگ‌ساز است.

بیانیه باشگاه تراکتور درباره سپاهان

هرچند این پیوند و حس انسان‌دوستی و برادرانه در مورد سایر شهرها و استان‌های کشور هم صدق می‌کند و پابرجاست اما هواداران تراکتورسازی هیچ‌گاه لطف و محبت طرفداران خونگرم اصفهانی را فراموش نمی‌کنند و همواره در راستای تقویت این رابطه سالم تلاش کرده و کوشش خواهند کرد.

موضوع رقابت یک امر طبیعی و جذاب در فوتبال است که تنها در میدان مبارزه صورت می‌گیرد و عیار و ارزش آدم‌ها و تیم‌ها در قالب تأسی از قوانین و رعایت قواعد رفتار جوانمردانه جلوه‌گر می‌شود.

هواداران تراکتورسازی ضمن احترام به تمام مسئولان و مدیران باشگاه سپاهان اصفهان، امیدوار است جایگاه هواداران فهیم و بافرهنگ این تیم با مصاحبه‌ها و گفتگوهای احساسی برخی افراد خدشه‌دار نشود و برخی بحث‌های ناشیانه در فضای مجازی، پیج های اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی و... موجب آسیب رسیدن به احساسات پاک هزاران و میلیون‌ها طرفدار و هوادار دو تیم محبوب و مردمی ایران‌زمین نگردد.


بیشتر بخوانید:

جدایی طیبی از تراکتورسازی منتفی شد

تراکتورسازان در انتظار پاسخ رامین رضاییان/ ارتباطات نقش اساسی در انتقال حاج صفی داشت

آذرنیا: رنسانس در فوتبال ایران رخ داده است / پرداخت ۵۰۰ هزار یورو به باشگاه المپیاکوس شایعه است


انتهای پیام/

بیانیه جدید باشگاه تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دومان
۱۳:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
به این اختلافات مدیر عامل سپاهان دامن زده که با اطلاعیه تیم باشگاه المپیاکوس بر همه آشکار شد که حق با کیست در این بین ما طرفداران تیم تیراختور منتظر عذرخواهی مسئولین تیم سپاهان هستیم.یاشاسین آذربایجان یاشاسین تیراختور
آخرین اخبار