زنوز: مذاکره‌ای با په په و آلوز نداشتیم / شکست خورده‌ها در نقل و انتقالات دسیسه می‌کنند

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی مذاکره با په په و آلوز مدافعان تیم ملی پرتغال برای حضور در این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه تراکتورسازی همچنان در حال جذب بازیکنان مطرح و شاخص است و بعد از خرید احسان حاج صفی خبر رسید که زنوزی مالک متمول این باشگاه قصد دارد بمبی دیگر در بازار نقل و انتقالات بترکاند.

برونو آلوز و په په مدافعان ملی پوش پرتغال مدنظر تراکتورسازان قرار گرفتند و گفته می شود باشگاه تراکتورسازی با انتقال هری فورستر به ماشین سازی یک جای خالی در لیست بازیکنان خارجی خود دارد که بدین ترتیب این تیم می تواند یکی از این بازیکنان شاخص را به خدمت بگیرد.

مصطفی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره احتمال جذب په په و آلوز مدافع ملی پوش پرتغالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من این خبر را از شما شنیدم و مذاکره ای با این بازیکنان نداشتیم. گروهی از باشگاه مسئولیت مذاکره با بازیکنان را برعهده دارند که تا جایی که اطلاع دارم نظری روی این بازیکنان ندارند.

او ادامه داد: جذب یک مدافع توانمند جزء اولویت های ماست اما ما مجبور نیستیم به جای فورستر یک مدافع خارجی به خدمت بگیریم و یک بازیکن داخلی هم می توانیم جذب کنیم.

برخی ها قصد دارند انتقام ناکامی در جذب حاج صفی را بگیرند 

زنوز درباره اینکه گفته می شود 12 میلیارد تومان برای جذب حاج صفی هزینه شده است، گفت: این موضوع دسیسه افرادی است که در نقل و انتقالات شکست خوردند و قصد دارند انتقام ناکامی خود در جذب احسان حاج صفی را بگیرند. به نظرم راه خوبی نیست و باید مردانه در نقل و انتقالات مبارزه کنند.

مدیرروابط عمومی تراکتورسازی درباره اینکه باشگاه سپاهان اعلام کرده که نامه پرداخت 500 هزار یورو برای صدور رضایت نامه حاج صفی را در اختیار دارد، گفت: این نامه را به باشگاه سپاهان ارسال کردند و ما در جریان این موضوع نیستیم. همچنین گروهی که مسئولیت نقل و انتقالات باشگاه را برعهده دارند درباره رقم قرارداد حاج صفی اطلاع دارند.

او درباره وضعیت جذب رامین رضاییان تصریح کرد: مذاکره با رضاییان صورت گرفته اما هنوز با این بازیکن توافق نشده است.

درخواست خود را برای دریافت کارت بازی حاج صفی ارائه کردیم 

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در پایان خاطر نشان کرد: قرارداد حاج صفی امروز در هیئت فوتبال استان تبریز  ثبت شد و برای دریافت itc این بازیکن هم درخواست خود را ارائه کردیم و به طور حتم تا پایان هفته مجوز بازی اش صادر می شود .البته حاج صفی در تمرینات تیم ملی حضور یافته و 20 روز دیگر فرصت داریم تا  با دریافت کارت بازی از این بازیکن در دیدار با پدیده استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید: 

مبلغ قرارداد حاج صفی مشخص شد / رامین رضاییان در یک قدمی تراکتورسازی

تراکتورسازی تبریز هر روز رویایى‌تر از دیروز

حاج صفی به تراکتورسازی پیوست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار