نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی :

در جنگ رسمی و همه جانبه اقتصادی امروز دشمن گرفتار نشویم

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه تاکید کرد: در جنگ رسمی و همه جانبه اقتصادی امروز دشمن گرفتار نشویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: مراسمات و عزاداری ماه محرم و شهادت اباعبدالحسین (ع) باید با شکوه بیشتری و به صورت گسترده برگزار شود.

امام جمعه ارومیه افزود: امام حسین (ع) مظلومانه به شهادت رسیدند اما با دستور خداوند و تدابیر پیامبر (ص) باعث شد که نهضت و قیام امام حسین(ع) فراموش نشود و بعداز گذشت قرن با شکوه برگزار شود.

وی با اشاره به مداحی های ماه محرم گفت: مداحان و شاعران اهل بیت (ع) باید از اشعار و متن های متین و پر محتوا در عزاداری ها استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به زمان برگزاری عزاداری ها در شب های محرم افزود: از مسولین برگزاری یرنامه های محرم در مساجد انتظار داریم که در زمان مناسب عزاداری انجام دهند و این عزاداری ها تا پاسی از شب طول نکشید تا موجب اذیت مردم و همسایه ها نشود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهمیت نماز در دین اسلام گفت:امام حسین (ع) به خاطر نماز قیام کرد بنابراین در روز های عاشورا و تاسوعا خواندن امام ظهر عاشورا و تاسوعا مهم است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی به مناسبت فرارسیدن روز خانواده با بیان اینکه به خانواده در دین مبین اسلام تاکید زیادی شده است افزود: خداوند در بین اعضای خانواده دوستی و مودت قرار داده است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه گفت: امروز دشمن یک جنگ رسمی و همه جانبه اقتصادی آغاز کرده و قصد دارد ایران را از لحاظ اقتصادی زمین گیر کند و برخی از سودجویان در داخل کشور نیز از این فرصت استفاده کرده و به فکر منفعت خود هستند.

امام جمعه ارومیه گفت: تنها برون رفت از مشکلات توکل به خدا و مدیریت صحیح است.

 

انتهای پیام/م

نماز جمعه ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.