امام جمعه دزفول بیان داشت؛

برخی پوشک بچه را به مدت ۲ سال احتکار کردند

امام جمعه دزفول گفت: برخی پوشک بچه را به مدت ۲ سال احتکار کردند تا بگویند مسئولان نظام نمی‌توانند پوشک بچه را تامین کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول بیان داشت: کشور  این روزها در شرایط سختی است که عبور از این شرایط، هشیاری مردم و مسئولان را می طلبد.

وی افزود: برخی به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام هستند و متاسفانه برخی در داخل با اقدامات نسنجیده خود بر مشکلات کشور می افزایند.

 حجت الاسلام قاضی دزفولی عنوان کرد: اعلام فهرست افرادی که ارز دولتی گرفته اند لازم است و بهانه نداشتن قطعاتی مانند ضبط خودرو برای خودداری از عرضه به بازار به هیچ عنوان پذیرفتی نیست و هزاران کالای مورد نیاز مردم در گمرک است و ترخیص نمی شود و دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید با متخلفان برخورد قاطع کنند.

امام جمعه دزفول گفت: همه دنیا در دفاع مقدس مقابل ما بودند ولی ایستادگی کردیم اکنون نیز باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا با اتحاد و ایستادگی بر مشکلات فائق آییم و متاسفانه عده ای با هر شایعه ای بیش از نیاز خود کالا خریداری می کنند که این موضوع بر مشکلات می افزاید.

وی افزود: ماه محرم فرصت مغتنمی است و باید از درس های آن برای مقابله با دشمن استفاده کنیم و لازم است فرهنگ حسینی در جامعه نهادینه شود و مسایل روز جامعه باید در سخنرانی ها تبیین شوند.

انتهای پیام/م

دشمن در جنگ اقتصادی اصل نظام را هدف گرفته است

برچسب ها: ارز دولتی ، احتکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.