نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع ادلب گفت تداوم اوضاع کنونی در ادلب غیرقابل قبول است.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع ادلب گفت: تداوم اوضاع کنونی در ادلب غیرقابل قبول است.

این دیپلمات ارشد روسیه افزود ما در ادلب نیازمند این هستیم که مرز‌های بین نیرو‌های معارض مسلح و سازمان‌های تروریستی را مشخص کنیم.

او افزود در شرایط کنونی موضوع مهم این است که روند بازسازی سوریه با مشکل مواجه نشود و مشروط به تحقق برخی از شروط نباشد. توافقنامه آتش بس روزانه از سوی گروه‌های تروریستی در ادلب نقض می‌شود. باید پرسید که سلاح گروه‌های تروریستی از کجا تأمین می‌شود؟ سازمان ملل وظیفه دارد در این زمینه تحقیق کند. تروریست‌ها در ادلب جمع شده اند و بی توجهی به اوضاع کنونی ادلب پذیرفتنی نیست.

نبنزیا تاکید کرد ساکنان غیرنظامی ادلب از اقدامات تروریست‌ها به ستوه آمده اند. کشور‌های غربی و در رأس آن‌ها آمریکا به شیوه تحریک آمیزی سخن می‌گویند و ما احساس می‌کنیم آن‌ها درباره ادلب و به خاطر ترس از سرنگونی تروریست‌ها دچار رفتار‌های نامعقول و هیجانی شده اند.

انتهای پیام/

اظهارات نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار