اعزام ۱۱۴۵ نفر مُبلغ به خراسان جنوبی

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت:۱۱۴۵ نفر مُبلغ به مناسبت ایام محرم به خراسان جنوبی اعزام شدند.

حجت الاسلام کوثری نیا مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:هزار و 145 نفر مُبلغ اعم از روحانیان مستقر،طرح هجرت و بومی و اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه ی قم،مشهد،اصفهان و دفاترمراجع گرانقدر در شهرها،بخش ها و روستاها فعالیت تبلیغی خود را از امروز به مدت دوازده روز آغاز کردند.

وی از جمله برنامه های تبلیغی مبلغان در ایام محرم را برگزاری نماز جماعت،بیان احکام،تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولیدملی و کالای ایرانی،سخنرانی پیرامون دهه محرم، شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان عنوان کرد.

حجت الاسلام کوثری نیا همچنین تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه ، بیان سیره عملی و فضایل اهل بیت به ویژه امام حسین ،امام سجاد و حضرت ابوالفضل (ع) و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از آیات قرآن کریم ،احیای امر به معروف و نهی از منکر ،حجاب و عفاف ،تعاون و همکاری در جشن عاطفه ها را نیز از دیگر برنامه های تبلیغی مبلغان عنوان کرد.

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه ،تأکید بر لزوم افزایش جمعیت، ،اقتصاد مقاومتی ،آسیب های اجتماعی به ویژه موضوع طلاق ،موادمخدر،مفاسد اقتصادی قاچاق کالا و احتکار ، گفتمان دینی ،تفسیر ،تحکیم خانواده ، ترویج سبک زندگی اسلامی، بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی و کاهش مصرف انرژِی از نیز از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

انتهای پیام/غ

فعالیت تبلیغاتی ۱۱۴۵ مبلغ در ایام محرم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.