هر روز با کاروان حسین(ع)؛

سه ویژگی که خداوند به امام حسین (ع) عطا کرد

حجت الاسلام موسوی مطلق درباره سه ویژگی که خداوند پس از واقعه عاشورا به امام حسین(ع) عطا کرد، توضیحاتی ارائه داد.

سه چیز که خدا پس از عاشورا به امام حسین دادندبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حدیث شریفی امام صادق(ع) به سه موضوع اشاره کردند که در زمره ویژگی های امام حسین (ع) است. نکته جالب توجه این است که این سه ویژگی را خدا پس از عاشورا و شهادت امام حسین (ع) به اباعبدالله (ع) عطا کردند.

در زیارت ناحیه مقدسه، امام زمان (عج) هم به این سه ویژگی اشاره کردند. حجت الاسلام و المسلمین سید عباس موسوی مطلق کارشناس مذهبی در ویدیوی زیر به این ویژگی ها اشاره کردند که می توانید آن را مشاهده کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
عباس سلطانی
۲۱:۱۵ ۲۸ شهريور ۱۳۹۷
السلام و علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنایک علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی الیل و النهار السلام و علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین علیه السلام.
Iran (Islamic Republic of)
Ali Saedi
۱۲:۳۵ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
السلام عليك يا ابا عبدالله احسين عليه السلام
Iran (Islamic Republic of)
حسین نوری
۰۹:۵۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
مولاجان حسین ع جانهابه فدای لب تشنه ات
Iran (Islamic Republic of)
fooj
۰۸:۴۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
امام حسین علیه السلام که بهترین سلامهاودرودهای خداوند براو باد خیلی زرنگ بود. یک دل داشت داد به خدا وخداوند همه دلها راداد بها.
السلام علیک یا اباعبدالله
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۷:۵۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام وعرض ادب بر محرم و حسین و عباس و زینبش. سلام بر تشنه لبان دین اکملش. سلام بر سرهای بریده شده ازپیکرش



. تنها سر دادند و زیر فشار زورو حکومت اسلامی پلیدشان نرفتن. لعنت بر ابن مرجانه های زمانه وکوفی صفتان و تفرقه افکنی بین شیعه و سنی اهل بیت علیهم السلام و اهل نمازو شهادت. درود بر حسینیان و لبیک گویان سلام حسینی. امام سلام وعرض ادب بر صاحب الزمان و تسلیت باد ب ایشان این مصیبت عظمای فر اموش نشدنی. نسل به نسل جوان می‌چرخد بیرق سلام حق با هرگز نمی افتد. این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام بر حسین ویاران باوفایش
Iran (Islamic Republic of)
احمد 1000
۲۳:۰۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
یا امام حسین خودت از خداوند بخواه مشکل معشییت ملت عزیز ایران ما را هر چه زودتر حل بفرما یا امام حسین حرمله هایی که اجناس را به انبار ها میزنند و با دشمنان ما همکاری میکنند نابودشان بفرما حرمله با تیر گلوی شش ماهه علی اصعر را نشا نه گرفت و شهیدش کرد ولی حرمله هایی در ایران هستند که با انبار زدن اجناس مخصوصا پو شک بچه هزاران طفل شیر خواره را نشانه گر فته اند این حرمله ها را باید هر چه زودتر به دار مجازات اویخت یا ماه محرم این پولهای باد اورده را هزینه دارو و بیمارستانها ی این خاعننی به ملت و کشور بفرما امین امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
انشالله تمام مشکلات به خوبی و با توکل به خداوند و امام حسین ع حل بشه
آخرین اخبار