نوبخت در نشست ستاد بودجه:

بايد در بودجه سال ۹۸ به فكر خلق منابع جديد باشيم

رییس سازمان برنامه و بودجه گفت:با توجه به محدودیت‌ها و مضایق، بايد در بودجه سال ۹۸ كل كشور به فكر خلق منابع جديد باشيم.

بايد در بودجه سال ۹۸ كل كشور به فكر خلق منابع جديد باشيمبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور،ششمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور به ریاست محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور نمایندگانی از بخش خصوصی و دستگاه‌های ستادی برگزار شد.

در این جلسه نوبخت درخواست کرد در مباحث مطرح شده، رویکرد خود را به سمتی سوق دهند که از منابع شروع شده و در عین حال با توجه به محدودیت‌ها و مضایق، به فکر خلق منابع جدید هم باشیم تا با مصارف همخوانی داشته باشد.

وی افزود: در تعریف منابع و مصارف همچنین ضرورت دارد به شرایط خاص سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و نیز بین‌المللی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه اظهارات خود از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی هم درخواست کرد در مورد تغییر سیاست‌ها و روندها کمک کنند تا مجلس بتواند بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ کند و به سمت تغییر و تحول متناسب با شرایط کشور گام بردارد.

بر اساس این گزارش، در ششمین جلسه ستاد تهیه و تدوین بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور، گزارش کارگروه‌های مختلف ارایه و مطرح شد و شرکت‌کنندگان هم به ارایه دیدگاه‌های کارشناسی خود پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۹:۱۸ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
جناب نوبخت به فکر ملت باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۷
به فکر چاره دیگر باشین
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۱۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۷
کاری نداره چاپ پول بدون پشتوانه را 10برابر کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار