استاندار مرکزی گفت: شرکت ایرالکو باید آلومینیوم مورد نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی را تا ۴۸ ساعت آینده عرضه کند.

آلومینیوم مورد نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی تا ۴۸ ساعت آینده بایدعرضه شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در شورای قضایی این استان با موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: شرکت ایرالکو باید آلومینیوم مورد نیاز واحد‌های تولیدی و صنعتی را تا ۴۸ ساعت آینده عرضه کند.

آقازاده افزود: چنانچه شرکت ایرالکو نسبت به تکلیف قانونی خود عمل نکند سازمان تعزیرات برابر مقررات قانونی با این شرکت رفتار می‌کند.

وی اضافه کرد: بر مبنای همان تصمیمی که ستاد تنظیم بازار استان در دو هفته پیش گرفته بود مقرر شد کمیته‌ای مرکب از دستگاه‌های مرتبط و شرکت آلومینیوم تشکیل شود و قیمت آلومینیوم را در بازار بر اساس عرضه ثانویه مشخص کنند و به واحد‌های تولیدی و صنعتی ارائه دهند.

پایان شهریور ۹۷ آخرین مهلت بدهکاران تولید به بانک‌ها

حجت الاسلام عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم گفت: کارخانه‌ها و شرکت‌ها و فعالان تولید که از بانک‌ها تسهیلات دریافت کردند برابر مقررات قانون بودجه سال ۹۷ مقرر شد که تا پایان شهریورماه سال ۹۷ نسبت به پرداخت اصل و سود تسهیلات و تصفیه آن‌ها اقدام نمایند.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: بانک‌ها هم مکلف اند نسبت بخشیدن جریمه تأخیر این تسهیلات اقدام نمایند و به کسانی که از بانک‌ها تحصیلات دریافت می‌کنند قرارداد‌های تسهیلات آن‌ها را به صورت شفاف مشخص کنند و رونوشت مکتوب قرارداد را به مشتریان ارائه دهند.

ملک محمدی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم گفت: اختلافاتی بین کارفرمایان و فعالان بخش تولید با سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی در موضوعات مربوط به مالیات بر ارزش افزوده و همچنین نحوه محاسبه قرارداد‌های بیمه وجود دارد.

ملک محمدی افزود: در این جلسه مصوب شد ۲ کارگروه در سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی نسبت به رفع نقاط ابهام اختلاف در بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های محاسبه بیمه و مالیات در قرارداد‌ها اقدام نمایند تا مشکل برطرف شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.