استاندار مرکزی خبر داد؛

کمک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی تسهیلات به تولید استان مرکزی

استاندار مرکزی از اختصاص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به تولید استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سید علی آقازاده استاندار مرکزی در کارگروه طرح ایجاد رونق در واحد‌های کوچک و متوسط این استان گفت: به منظور رونق تولید و باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات و محدودیت‌های موجود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به استان مرکزی اختصاص داده شده است که در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری هزینه خواهد شد.

آقازاده افزود: سال گذشته اعتبارات بخش رونق تولید استان ۸۵۰ میلیارد تومان بوده است که امسال با رشد ۳۰ درصدی به هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است، اما باتوجه به فعالیت صنایع بزرگ و رونق کشاورزی در استان این اعتبار برای استان بسیار کم است.

وی اضافه کرد: باید این اعتبار در نظر گرفته شده در یک مدت زمان مشخص و هرچه سریعتر جذب و در بخش‌های صنعت، گردشگری، بازرگانی، کشاورزی و تولید تزریق شود.

پایان امسال اخرین مهلت جذب اعتبار اختصاص داد شده به تولید استان مرکزی

استاندار مرکزی ادامه داد:: به همه بانک‌ها به صورت قاطعانه تاکید می‌شود که این اعتبار اعلام شده باید تا پایان سال جاری جذب و در بخش تولید سرمایه گذاری شود.

وی بیان کرد: بهره گیری از این اعتبار یک کار ملی است در جهت رونق بخش تولید و باید با جدیت دنبال شود و هر بانکی که به تعهدات خود در این زمینه عمل نکند با آن برخور می‌شود.

نیکی ملکی، مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری مرکزی هم در این جلسه گفت: از هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده به استان مرکزی، ۹۹۰ میلیارد تومان آن توسط بانک‌های دولتی و ۲۱۰ میلیارد تومان توسط بانک‌های خصوصی در اختیار واحد‌ها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.