۱۳ میلیارد اعتبار مشاغل خانگی لرستان در سال گذشته

مدیریت اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سهمیه اعتبارات مشاغل خانگی روستایی فردی در استان تمام شده است و متقاضیان تنها می‌توانند از اعتبارات کارگاهی روستایی این اداره کل بهره ببرند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیریت اشتغال اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: بیش از ۱۱ میلیارد تومان سهمیه مشاغل خانگی نیز در سالجاری به استان تزریق می‌شود که در قالب تسهیلات مختلف در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

سالاری افزود: در صورت تخصیص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار باقی‌مانده از سهمیه اعتبارات طرح مشاغل خانگی در سالجاری، اولویت پرداخت تسهیلات به پشتیبانان الگوی توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی است.

وی افزود: خوشبختانه طرح مشاغل خانگی با همت جهاد دانشگاهی در لرستان نیز در حال اجراست و پیشرفت خوبی داشته و تاکنون دو فاز از آن اجرایی شده است.

مدیریت اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد: سهمیه اعتبارات مشاغل خانگی روستایی فردی در استان تمام شده است و متقاضیان تنها می‌توانند از اعتبارات کارگاهی روستایی این اداره کل بهره ببرند.

سالاری یادآور شد: کسانی‌که می‌خواهند از تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر استفاده کنند باید در سامانه مشاغل خانگی و سامانه کارا ثبت نام کنند.

عظیم رحمان سالاری در حاشیه نشست پشتیبانان طرح الگوی توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی با مدیر عامل شرکت رابین که در جهاددانشگاهی واحد لرستان برگزار شد، اظهار کرد: طرح الگوی نوین توسعه و ساماندهی مشاغل خانگی زیر مجموعه طرح تکاپوست که مجری آن در کشور جهاد دانشگاهی است.

رحمان سالاری ادامه داد: سال گذشته در بخش مشاغل خانگی ۱۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی داشتیم.

وی بیان کرد: در سالجاری تاکنون ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در این حوزه تخصیص داشته‌ایم.

انتهای پیام/د

اعتبار ۱۳ میلیاردی مشاغل خانگی لرستان در سال گذشته

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.