استاندار مرکزی خبرداد:

تکمیل مرحله اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی تا ۹۰ روز آینده

آقازاده استاندار مرکزی از تکمیل مرحله اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی تا ۹۰ روز آینده خبرداد.

سید علی آقازاده استاندار استان مرکزی در حاشیه سومین جلسه شورای هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در مصاحبه با   خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  از تکمیل مرحله اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس این استان در اراک  تا ۹۰ روز آینده خبر داد.

آقازاده گفت:راه اندازی فاز اول این باغ موزه دفاع مقدس یکی از اهداف بزرگ است و استان مرکزی جزء ۶ استان کشور است که باغ موزه دفاع مقدس را افتتاح می‌کند.

وی با اشاره به مشکلات اجرای این پروژه اضافه کرد: برای تکمیل این باغ موزه در حوزه اعتبارات استانی و مدیریت شهری با مشکلاتی مواجه بودیم که نباید موجب شودکه افتتاح این باغ موزه به تاخیر بیافتد.

نمایش اقلام و تجهیزات جنگی در باغ موزه دفاع مقدس

مشایخی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی هم در مصاحبه با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: با راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس بسیاری از اقلام و تجهیزات جنگی در این باغ موزه به نمایش گذاشته خواهد شد.

مشایخی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و آماده سازی تندیس شهدای شاخص استان و احداث ساختمان گالری مرکز فرهنگی از جمله اهداف این باغ موزه است.

وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و ترویج آثار و تجارب انقلاب اسلامی از اهداف این سازمان است.

اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان مرکزی

سرهنگ گلشن زاده معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی هم در این نشست از برنامه‌های هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود:برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در ۱۵ غرفه مربوط به اقتصاد مقاومتی در جاده خمین دهکده مقاومت، راه اندازی پیست موتور سواری از جمله برنامه‌های دیده شده در این ایام است.

تکمیل مرحله اول پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی تا ۹۰ روز آینده

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.