مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی خبرداد؛

تولید ۲۵ فیلم مستند درمرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از تولید ۲۵ فیلم مستند دراین مرکز خبرداد.

مشایخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در حاشیه دیدار ازپشت صحنه مستند پلاک در دهستان تلخاب فراهان  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به برگزاری کنگره ملی "نقش امام خمینی (ره) ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در دفاع مقدس"در اسفند ماه امسال گفت: تولید ۲۵ مستند در دستور کار ستاد کنگره مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه روح الله استان مرکزی قرار گرفته است.

مشایخی با بیان اینکه تولید فیلم‌های مستند، از جمله برنامه‌های این کنگره است افزود: مطالعات اولیه توسط تهیه کنندگان و نویسندگان شبکه افق انجام شده است.

وی اضافه کرد: تولید ۸ مستند توسط شبکه افق آغاز شده و. هم اکنون سه تیم در شهرستان‌های محلات، اراک و دهستان تلخاب فراهان مشغول فعالیتند که پس از پایان تولید، این مستند‌ها از شبکه استانی و سراسری پخش خواهد شد.

زندگی نامه خانواده تلخابی با ۴ شهید فیلم مستند می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به خانواده‌ای در تلخاب فراهان که ۴ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است ادامه داد: یک فیلم توسط شبکه افق برای این خانواده ۴ شهید داده در دست تولید است که زندگی‌نامه این شهیدان را بر اساس خاطرات به‌جامانده آنان بازگو می‌کند.

وی بیان کرد: پدر خانواده در جبهه‌های نبرد با بعثیون، دو فرزند پسر در جبهه‌های جنگ و مادر خانواده در سال ۶۶ در مکه به فیض شهادت نایل آمده اند، همچنین این خانواده یک فرزند آزاده هم تقدیم انقلاب کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستان فراهان از پشت صحنه مستند پلاک که زندگی‌نامه ۴ شهید از اعضای یک خانواده تلخابی بر اساس خاطرات به‌جامانده آنان را بازگو می‌کند در دهستان تلخاب فراهان دیدن کردند.

تولید ۲۵ فیلم مستند درمرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.