ایران ،هر فتنه ای را در نطفه خاموش می کند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه به مقرر تروریست‌ها گفت: نظام قدرت بالایی دارد و در هر جایی کوچکترین فتنه‌ای شود در نطفه خاموش می‌کند و مماشات نشان نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن عیلدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در جمع مردم خداجوی کرمان  با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: عزاداری‌ها در ماه محرم باید کاملا رنگ الهی داشته باشد و هیات‌های مذهبی اشکالات و ایرادات خود را برطرف کنند و ضوابط دینی و شرعی کاملا رعایت شود.

وی با بیا اینکه هیچ وقت نباید حادثه عاشورا را کمرنگ کرد و باید پررنگ‌تر شود، گفت: غفلت بزرگی است اگر این واقعه کمرنگ شود و هیات‌های مذهبی در ارتباط با بالانگهداشتن این پرچم سهم بالایی دارند و باشکوه بلند کردن عزاداری امام حسین (ع) برافراشتن پرچم عزت اسلامی است.

امام جمعه کرمان تصریح کرد:مردم در حکومت و حاکمیت‌ها نقشی جدی و اساسی دارند و هیچ حکومتی تا مردم را با خودش همراه نکند در هیج زمانی نمی‌تواند حکومت کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه حمله موشکی سپاه به مقرر تروریست‌ها از برگ‌های افتخار نظام است و درس‌های بزرگی را به دشمنان نشان داد، ادامه داد: سپاه، نیرو‌های نظامی و انتظامی شجاع و فداکار در کنار سربازان گمنام امام زمان (عج) که امنیت کشور را به عهده دارند بخشی بسیار کوچک از خشم خود را در حمله موشکی نشان دادند و به دنیا چند مطلب را خوب فهماندند.

امام جمعه کرمان به حمله به کنسولگری ایران در بصره اشاره و عنوان کرد: بازگشایی آن نشان داد پیوند ایران و عراق ناگسستنی است و این دو ملت در کنار هم خواهند ایستاد و با هم در راه پیشرفت اسلامی همکاری و همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

پیوند ایران و عراق ناگسستنی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار