توضیح یامین‌پور درباره ماجرای دریافت پول علیزاده در ازای حضور در برنامه جهان‌آرا

توئیت وحید یامین‌پور مجری برنامه جهان آرا در خصوص موضوع دریافت پول علی علیزاده برای حضور در این برنامه را مشاهده می‌کنید.

وحیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از حضور علی علیزاده کارشناس اسبق شبکه بی‌بی‌سی در شبکه من‌وتو و رسوا کردن خاندان پهلوی، شبکه من‌وتو، مسیح علینژاد و برخی دیگر از دشمنان ایران اسلامی، موجی از شایعات در خصوص او مطرح شد که او به شایعات پاسخ داد.


بیشتر بخوانید: پاسخ علی علیزاده به شایعه دریافت پول از شبکه من و تو +فیلم 


در ادامه توئیت وحید یامین‌پور در پاسخ به یکی از روزنامه ها که نوشته بود باید معلوم شود علیزاده از یامین پور چه میزان پول دریافت کرده است را مشاهده می‌کنید.

"یکی از روزنامه‌های دولتی امروز برای لجن مال کردن علیزاده هم‌صدا با مجری من‌و‌تو نوشته او ۱۵۰ پوند دریافت کرده و باید معلوم شود از یامین پور چقدر پول گرفته است؟! ۱.اولا که علیزاده دیشب اعلام کرد هرگز پولی را که به خون کودکان یمنی و فلسطینی وعراقی آلوده است در جیبش نخواهد گذاشت. ثانیا او برای حضور تلفنی مکررش در  جهان آرا نه پولی گرفته و نه حتی یکبار حرفی از پول زده است. اولین بار که درباره هزینه‌های سیاسی حضورش در برنامه و فحاشی ضد انقلاب حرف زدیم گفت: "وقتی جوانان کشور برای وطن خون می‌دهند عیبی ندارد من هم کمی فحش بخورم." و اما نکته سوم اینکه چرا حرف‌های علیزاده که تماما علیه آل سعود و صهیونیستها و الپهلوی بود تا این اندازه اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها را برآشفته؟!".

وحید

وحید

وحید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
خدایا فتنه درون را افشأ کن .تا به نام اسلام .خودشون را پنهان نکنند .
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۰۸:۵۷ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
هم درود به شرف آقای علی علیزاده که همپای نام با مسمایش زندگی می کند وهم دردو به شرف آقای یامین پور که در زدن حرف حق و دفاع از حق تردید و تأخیر ندارد.