حیدرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی+ تعداد پذیرفته شدگان

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اعلام نتایج نهایی پذیرش در سی و دومین آزمون دستیاری دندانپزشکی خبر داد .

آبتین حیدرزاده رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اعلام نتایج نهایی پذیرش در سی و دومین آزمون دستیاری دندانپزشکی خبر داد و گفت:  نتیجه این آزمون در پایگاه مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

حیدرزاده گفت: ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری دندانپزشکی ۳۶۴ بود که ۳۴۶ نفر پذیرش شدند که از این تعداد ۱۱۶ نفر مرد و ۲۳۰ نفر خانم هستند و ۶ نفر با سهمیه استعداد درخشان، ۴۸ نفر با سهیمه بومی و ۶۷ نفر با سهمیه رزمندگان پذیرفته شدند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت:رشته ارتودنسی ، اندودنتیست ها و پروتزها بیشترین متقاضی را داشتند و ظرفیت های رشته آسیب شناسی و بیماری های دهان و دندان خالی مانده اند.

وی ادامه داد: داوطلبان سی و دومین آزمون دستیاری دندانپزشکی در ۱۰ رشته تخصصی و ۱۸ دانشگاه پذیرش  می شوند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: در سی و دومین آزمون دستیاری دندانپزشکی ۲ هزار و ۲۲۸  داوطلب ثبت نام کرده بودند که از این تعداد یک هزار و ۸۲۱ نفر در آزمون شرکت کردند و ۷۱۱ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

حیدرزاده یادآوری کرد: بعدازظهر پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۹۷ به طور هم زمان در دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در شهر تهران، اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، زنجان، کرمان، مشهد، یزد و همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آزمون ، سنجش پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار