جدال جوانان البدر با نفت در لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال جوانان البدر بندرکنگ در دیداری خارج از خانه مهمان تیم نفت اهواز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتبال جوانان البدر بندرکنگ در دیداری خارج از خانه مهمان تیم نفت اهواز است.
در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان کشور از ساعت ۱۷ امروز( یکشنبه) تیم البدربندرکنگ به مصاف میزبان خود تیم نفت اهواز می رود.
در هفته نخست این رقابت ها تیم البدربندرکنگ در خانه با نتیجه ۲ بر ۱ تیم فولاد خوزستان نایب قهرمان فصل گذشته را شکست داد و نفت اهواز هم ۳ بر صفر صبای قم را مغلوب کرد.
تیم های البدر بندرکنگ و نفت اهواز در فصل گذشته هم دو بار به مصاف هم رفتند که بازی رفت در بندرکنگ با برتری ۱ بر صفر البدر و مسابقه برگشت در اهواز با پیروزی ۲ بر ۱ نفت به پایان رسید.
تیم البدربندرکنگ در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور با ۱۰ برد، ۴ مساوی، ۸ باخت و کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی جای گرفت.
البدر بندرکنگ، فولاد خوزستان، نفت اهواز، صبای قم، ذوب آهن اصفهان، ملوان بندرانزلی، شاهین شهرداری بوشهر، تراکتورسازی تبریز، مس کرمان، گل گهرسیرجان، ستارگان گرگان و سپاهان اصفهان دوزاده تیم شرکت کننده در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان کشور هستند.
انتهای پیام/ب

لیگ برتر فوتبال جوانان کشور به ایستگاه دوم رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.