دادگستری استان کرمان معطر به شمیم عطر شهید گمنام

مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری استان کرمان گفت: مراسم وداع و تشییع شهید گمنام فردا سه شنبه ۲۷ شهریور مصادف با هشتم محرم ساعت ۷:۱۵ صبح در دادگستری کل واقع در خیابان عدالت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا اکبری زاده مدیر کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری استان کرمان گفت: مراسم وداع با شهید ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و ایثارگران، با قرائت زیارت عاشورا، اقامه عزاداری و سوگواری برای سیدالشهدا (ع) و دیگر شهدای کربلا وسخنرانی حجت الاسلام رحیمی صادق همراه خواهد بود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم وداع و تشییع شهید گمنام تأکید کرد و افزود: برای مقابله با تهاجم دشمن باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و به نسل‌های جدید منتقل کرد. وبا این شهدا می‌توان راه را در این ظلمتکده دنیا پیدا کرد.

اکبری زاده گفت: این مراسم با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان، دادستان کرمان، اعضا شورای قضایی و کارکنان دادگستری برگزار و مردم شهید پرور شهر کرمان برگزار خواهد شد.

گفتنی است پیکر مطهر ۹ شهید گمنام و یک شهید مدافع حرم ۲۵ شهریور با استقبال رسمی مسئولین وارد شهر کرمان شد که پس از تشییع در هیئت‌های مذهبی و ادارات مختلف استان دو شهید گمنام در سپاه ثارالله استان کرمان و ۳ شهید برای خاکسپاری به رفسنجان منتقل می‌شود و پیکر بقیه شهدای گمنام به تهران باز می‌گردد همچنین پیکر مطهر شهید مدافع حرم در گلزار شهدای شهر کرمان تدفین می‌شود.
انتهای پیام/ی

مراسم تشییع شهدا در کرمان

برچسب ها: شهدا ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.