رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران :

می توانیم با همت تولید کنندگان وحمایت مسئولان دولتی به استقلال اقتصادی برسیم/سعی داریم توقفی در تولید نداشته باشیم

می توانیم با همت تولید کنندگان وحمایت مسئولان دولتی به استقلال اقتصادی برسیم/سعی داریم توقفی در تولید نداشته باشیمرئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:مشکلات جدی است، اما ما میتوانیم با همت تولید کننده‌ها و هم مسئولان دولت به استقلال اقتصادی و اقتصاد مبتنی بر غیر نفت برسیم.
حجت الاسلام پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید  از شرکت‌های تولیدی شهرک صنعتی توس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ گفت: ما در کشور نیرو انسانی و تولید کننده‌هایی با ابتکار و با انگیزه مناسب داریم ، فقط باید موانعی که از جهات قانونی و بخش مدیریتی هست را برطرف کنیم. 
 
وی افزود:بخش خصوصی این توانمندی را دارد کار‌های زیادی را در تولید انجام دهد و ما حتى تسهیلاتی را برای این بخش در نظر گرفته ایم.
 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در بازدید که از چند واحدی تولیدی داشتیم در مورد مشکلات و مسائل بانکى و گمرکى تولیدکننده گان صحبت شد که نسبت به رفع مشکلات در تهران و مشهد پیگیری خواهد شد.

حجت الاسلام پژمانفر افزود:سعی داریم توقفی در تولید نداشته باشیم و همت مسئولان این است که واحد تولیدی حتى یک نصفه روز فعالیتش متوقف نشود.

فعالیت ١٦٠ شرکت دانش بنیان در شهرهک های صنعتی خراسان رضوی

مسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی هم در این بازدید به خبرنگار ما گفت: بخاطر نبود امکانات لازم و نبود سرمایه برای حمایت، چندین طرح شرکت‌های دانش بنیان از مشهد رفتند.

وى افزود: با دانشگاه فردوسی تفاهم نامه را امضا کردیم که بتوانیم آموزش‌هایی را جهت دانش بنیان شدن کسب و کار‌های کوچک که توانایی تولید دارند انجام دهیم.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: تا الان در شهرک‌های صنعتی مشهد ٤٨ شرکت دانش بنیان و در سطح استان ١٦٠ شرکت دانش بنیان  فعالیت می کنند.

انتهای پیام// ا. آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار