نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

عاشورا نقطه‌ای است برای فطرت‌هایی که در غفلت هستند/تشیع انگلیسی می‌خواهد قرائت ناصحیحی از سیدالشهدا (ع) به جهانیان ارائه دهد

عاشورا نقطه‌ای است برای فطرت‌هایی که در غفلت هستند/تشیع انگلیسی می‌خواهد قرائت ناصحیحی از سیدالشهدا (ع) به جهانیان ارائه دهدنماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:قیام امام حسین (ع) نقطه‌ی بیداری برای جامعه بشریت است و به همین دلیل می‌بینیم که تمام مردم جهان به این امام بزرگوار اقتدا می‌کنند.
نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ گفت:قیام شیدالشهدا (ع) حرکتی است که توانسته اسوه‌ای برای همه آزاده‌ها و انسان‌ها باشد و به همین علت هم عاشقان زیادی در دنیا حتی غیرمسلمانان هم به این حرکت دلداده هستند و برای زنده نگه داشتن این موضوع تلاش بسیاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیحی‌ها، یهودی‌ها و حتی بودایی‌ها هم دلداده امام حسین (ع) هستند افزود:جریاناتی دارند تلاش می‌کنند که عاشورا را در میان انسان‌ها تحریف و کم رنگ کنند و نگذارند این واقعه بزرگ تاثیرات عمیق خود را در میان جامعه بشری داشته باشد و نیاز است تا در مقابله با این جریانات مراقبت بسیار زیادی داشته باشیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشیع انگلیسی و دشمنان می‌خواهند قرائت ناصحیحی از اسلام و سیدالشهدا (ع) به جهانیان ارائه دهند گفت:آن‌ها آمده اند تا دلدادگی و دلبستگی انسان‌ها به امام حسین (ع) را از بین ببرند و عاشورا را قطعه‌ی تاریخی می‌دانند که تمام شده است و نمی‌توان به آن اقتدا کرد؛ تلاش ما بر این است تا بگوییم عاشورا زنده بوده و وجود داشته است و این حیات ادامه پیدا خواهد کرد.


مشهدالرضا کانون اجتماع دلدادگان به اهل بیت (ع) است


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:باید تلاش کنیم تا زائرانی که در مشهد میزبان آنان هستیم بهترین بهره معنوی را از این فرصت‌ها ببرند و در مقابل آن‌ها هم باید همکاری لازم را با مسئولینی که در حرم مطهر و دیگر نقاط شهر هستند بکنند تا همه‌ی افراد در هر نقطه‌ای در شهر قرار دارند بتوانند نهایت استفاده را از برنامه‌های موجود ببرند.


مردم باید هشیار باشند و در مقابل نفوذ دشمن بایستند


نصرالله پژمانفر با بیان اینکه محرم امسال از جهات بسیاری حائز اهمیت است گفت:کشور در شرایط خاصی به سر می‌برد و استکبار جهانی با آن همه هجمه‌ای که در مقابل ملت ما قرار داده، جنگ گسترده اقتصادی را علیه ما آغاز کرده است.

وی افزود:مردم باید در این موضوع دقت بسیاری داشته باشند و با هشیاری بتوانند ابعاد نفوذ دشمن را ببندند؛ در عزاداری سیدالشهدا (ع) بخشی از اطعام و برنامه‌هایی که برگزار می‌شود را به طبقات محروم اختصاص دهند تا آن‌ها هم بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کافی و لازم را ببرند.
 
انتهای پیام//ج.ر
برچسب ها: محرم97 ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار