درخواست وان‌پلاس از مشتریانش

وان‌پلاس در قالب مسابقه از مشتریان خود خواست تا نام تلویزیون این شرکت را آن‌ها انتخاب کنند.

درخواست وان‌پلاس از مشتریانشبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از اینکه کمپانی وان‌پلاس اعلام کرد که این شرکت قصد دارد یک تلویزیون هوشمند برای مشتریان خود تولید کند، برای نام گذاری این محصول رو به مشتریان خود کرده و از آن‌ها خواسته است که در قالب یک مسابقه نام این تلویزیون را انتخاب کنند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با فناوری به کار رفته در این تلویزیون به خبرگزاری‌ها اعلام نشده است. البته این تصور کاملا طبیعی است که در نظر گرفت این تلویزیون یک تلویزیون هوشمند تکامل یافته باشد و در عین حال تنها مشتریان این تلویزیون مشتریان محدود وان‌پلاس خواهند بود. گزینه بهتری که وان‌پلاس می‌تواند برای جذب مشتری این تلویزیون هوشمند انجام دهد تا یک محصول موفق برای این شرکت باشد این است که این تلویزیون را به صورت پلاگین تولید کند و نرم‌افزار وان‌پلاس مخلوطی از اندروید و Android TV باشد.

درباره این کار کمپانی وان‌پلاس باید گفت که این کمپانی از ابتدایی‌ترین روزهای آغاز به کار خود، از همین شیوه استفاده کرده است و از بازخورد مشتریان خود برای نام محصولاتش استفاده کرده است و از همین طریق نام OxygenOS را برای رابط کاربری خود انتخاب کرده است. با همین راه و روش، وان‌پلاس حالا از مشتریان خود درخواست کرده است که نام تلویزیون هوشمندی که این کمپانی در دست ساخت دارد، انتخاب کنند.

مسئولان وان‌پلاس از میان نام‌های فرستاده شده، 10 مورد از بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند و به هر 10 فینالیستی که نام مورد نظر خود را پیشنهاد داده‌اند، یک جفت هندزفری بی‌سیم OnePlus Bullets داده می‌شود. شخصی که نام مورد نظر او برای این تلویزیون انتخاب شود، از طرف کمپانی وان‌پلاس صاحب یک جایزه ارزنده خواهد شد که خود شرکت آن را انتخاب می‌کند. شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید نام‌های مورد نظر خود را تا 17 دسامبر برای شرکت وان‌پلاس بفرستند.

گفته می‌شود برنده این مسابقه دعوت می‌شود تا در یک مراسم شرکت وان‌پلاس به صورت رایگان شرکت کند و هزینه‌های اقامت و سفر هم به پای خود شرکت وان‌پلاس است. علاوه بر این، اگر وان‌پلاس در کشور شخص برنده فعال باشد، یک تلویزیون هوشمند وان‌پلاس به وی اعطا خواهد شد.


بیشتر بخوانید: آیفون‌ها همیشه تاریخ ساخته‌اند / معرفی برترین گوشی‌های اپل


انتهای پیام/

مسابقه جالب شرکت وان‌پلاس برای نامگذاری تلویزیون این شرکت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار