مدیر روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی خبر داد:

حکم بازداشت عضو شورای شهر نیشابور صادر شد

مدیر روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی گفت: در اهانت یکی از اعضای شورای شهر نیشابور به مقدسات و عزاداران حسینی، این عضو شورای شهر امروز صبح دستگیر شد.

حکم بازداشت عضو شورای شهر نیشابور صادر شداردکانیان مدیر روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: دستورات لازم توسط رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همچنین دادستان عمومی و انقلاب نیشابور؛ مبنی بر رسیدگی سریع و دقیق هرمت شکنی رضا مهرداد صادر شد.

وی افزود:در پاسخ به در خواست هیات‌های عزاداری، علما، روحانیت و اقشار جامعه و در راستای اجرای وظایف شرعی و قانونی؛ فرد هتاک مورد تعقیب قرار گرفت و صبح امروز با صدور قرار قانونی بازداشت شد.

مدیر روابط عمومی دادگستری استان خراسان رضوی ضمن اشاره به توطئه‌های دشمنان با هدف ایجاد تفرقه و بی نظمی این اقدام هتاکانه را محکوم شمرد و افزود: از عموم عزاداران حسینی و مردم شریف، مومن و انقلابی تقاضا داریم تا ضمن حفظ آرامش و هوشیاری، به دستگاه قضایی در اجرای عدالت و دفاع از حقوق عامه کمک نمایند.

اردکانیان  گفت:پرونده مذکور در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و اقدامات بعدی پس از سیر مراحل قانونی اطلاع رسانی خواهد شد.
 
انتهای پیام//م.ص
برچسب ها: دادگستری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.