شکست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی جز با وحدت حاصل نخواهد شد

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت : شکست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این برهه از زمان همانطور که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم جز با وحدت حاصل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور اعضای شورای تامین شهرستان، حجت الاسلام لروند امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان کنگاور در ستاد ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار گردید.

وی گفت : شکست دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این برهه از زمان همانطور که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم جز با وحدت حاصل نخواهد شد.

وی یادآوری کرد: راه شهدا و خون شهدا پاسدار این مرز و بوم است و ما نباید از آن غافل بمانیم

فرماندار جوانرود نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، هفته درس برای ما و درس آموزی برای دشمنان است.

رستگار یوسفی افزود: هفته دفاع مقدس برای ما درس است چرا که دیدیم در برابر انواع تسلیحات دشمن و دنیای شرق و غرب و مرتجعین منطقه ملت ما توانست با ایستادگی و مقاومت نگذارند خواب آنها برای تسلیم این مردم تعبیرشود.

وی اظهار داشت: تمام اقوام و مذاهب ایران ، متحد و یکصدا و همدل برای دفاع از آب و خاک ایران بسیج شدند و درس ماندگار در تاریخ این سرزمین را به یادگار گذاشتند و آن اینکه تنها جنگی که ایران حتی یک وجب از خاک خود را تسلیم بیگانگان نکرد ، دفاع مقدس بود.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: دفاع مقدس درسی به دشمنان داد که تا ابد جرات طمع به این آب و خاک را نداشته باشند و در مقطع کنونی هم باید بفهمند که آزموده را آزمودن خطا است چرا که هرگونه تعدی و تجاوز به کشورمان با پاسخی کوبنده روبرو خواهد شد.

یوسفی با بیان اینکه ایران کنونی با دوران هشت سال دفاع مقدس قابل قیاس نیست ، گفت: دنیا امروز باور دارد که ایران قدرت منطقه ای و تعیین کننده است که در معادلات منطقه و جهانی نقش اساسی ایفا می کند.

فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود نیز با تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دفاع گفت: 31 کشور صدام را تجهیز و پشتیبانی کردند که تا انقلاب اسلامی را ساقط کنند که هیچ گاه نتوانستند.

سردارناصر باباخانی ، به پیشرفت های دفاعی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: این پیشرفت ها به حدی رسیده که لرزه به اندام دشمنان انداخته است.

وی یادآور شد: نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز آماده تر از گذشته آماده دفاع از نظام و کشورمان هستند

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: پرواز 140 فروند هواپیمای جنگی ارتش جمهوری اسلامی با مأموریت برون مرزی در داخل خاک عراق نقشه ها و سناریوهای دشمن را خنثی کرد.

فاطمی نسب افزود: فرهنگ ملت ایران اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورا و امام حسین(ع) است که در مقابل یزید زمان خود می ایستند و زیربار ظلم نمی روند.

فرمانده تیپ 71 مکانیزه پیاده مستقل ارتش مستقر در پادگان ابوذر سرپل ذهاب نیز گفت: یکی از ارزش هایی که رزمندگان اسلام با تکیه بر آن توانستند پیروزی های بزرگی را برای جبهه حق به ارمغان آورند، شهادت طلبی است.

سرهنگ کیومرث جعفری افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی مظلومانه از خاک وطن دفاع کردند و در این راه از جان و مال خود گذشتند.

وی اظهار داشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا یک قدرت راهبردی و استراتژیک است.

 

 

انتهای پیام/د

دنیا امروز باور دارد که ایران قدرت منطقه ای و تعیین کننده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار