پیام تسلیت امام جمعه شیراز در محکومیت حادثه تروریستی اهواز

نماینده، ولی فقیه در استان فارس شهادت هموطنان عزیز اهوازی در حادثه تروریستی را تسلیت گفت و این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله لطف الله نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز طی پیامی حادثه تروریستی اهواز را محکوم کرد.

متن پیام به این شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم
أَنتُم أَشَدُّ رَهبَةً فی صُدُورِهِم مِّنَ اللَّهِ ذَلِکَ بِأَنَّهُم قَومٌ لا یَفقَهُونَ (سوره حشر آیه ۱۳)
منافقینی که از صفوف «کانَّهُم بُنیانٌ مَرصوص» شما، حتی از نمایش قدرت و اقتدار قوای مسلح ایران اسلامی اینگونه ترس و واهمه دارند، باید هم دست به چنین جنایت کثیف و هولناکی بزنند.

ترور کور مردم بیگناه به دست منافقین خبیث در دهه ۶۰، آنان را منفور عالمیان و چهره کریهشان را برای آزاد اندیشان جهان نمایان‌تر نمود، اینک اذناب آن کوردلان و تفاله سفاکان داعشی، این مولود خبیث مثلث شوم نظام سلطه آمریکا، اسرائیل و انگلیس و همراهان آن در میان سران مرتجع کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس، اینگونه مردم معصوم را آماج حملات ددمنشانه خود قرار می‌دهند تا بار دیگر به جهانیان و مدعیان دروغین حقوق بشر ثابت کنند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند و نخواهند بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این جنایت فجیع انسانی به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان روحی له الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهالی محترم استان خوزستان و مردم ولایت مدار اهواز بالاخص خانواده‌های شهدای این حادثه مولمه، علو درجات را برای این شهدا و صحت و سلامت برای مجروحان حادثه تروریستی و صبر و اجر برای جمیع بازماندگان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

رجاء واثق دارم که دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی به مصداق آیه شریفه «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ» تمامی عوامل پشت پرده این فتنه کور را شناسایی کنند و در اسرع وقت ممکن به اشد مجازات برسانند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: حوادث ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار