مشکلات مربوط به حوزه محیط زیست استان یزد بررسی شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و هیئت همراه از اداره محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این اداره کل قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد در دیدار با سید مجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواستار افزایش اعتبارات محیط زیست استان شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد و هیئت همراه از اداره محیط زیست استان بازدید نمود و از نزدیک در جریان مشکلات این اداره کل قرار گرفت.

نیره پورملائی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در اداره کل حفاظت محیط زیست، به ارائه گزارشی از وضعیت اعتباری دستگاه متبوع پرداخت و توجه ویژه دستگاه مدیریت و برنامه ریزی استان را به محیط زیست مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل محیط زیست استان یزد، در این بازدید ضمن برشمردن تنگنا‌های اداری و کمبود نیرو، تامین اعتبار لازم جهت توسعه دستگاه‌های پایش آلودگی هوا در سطح استان، به روز نمودن تجهیزات آزمایشگاه اداره کل و دیگر دستگاه‌های بخش آزمایشگاه، ارتقاء سیستم‌های بخش انفورماتیک، بهبود وضعیت ساختمان اداری و رفع دیگر مسائل و مشکلات مربوط به حوزه محیط زیست را از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد خواستار شد.

سید مجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد نیز در ادامه از مرکز سنجش و کنترل پایش آنلاین صنایع و کنترل آلاینده‌های هوا، موزه تاریخ طبیعی، مرکز تحقیقات و آزمایشگاه اداره کل، واحد انفورماتیک، مهمانسرا و دیگر بخش‌های محیط زیست استان بازدید نمود.

وی در این دیدار گفت: از حساسیت و گستردگی حوزه فعالیت محیط زیست و در عین حال کمبود‌ها و مشکلات اعتباری آن اگاه است و برای بهبود این وضعیت حمایت و تلاش خواهد نمود.

انتهای پیام/ی

بررسی مسائل و مشکلات مربوط به حوزه محیط زیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار