بسته ورزشی استان کرمان در 2 مهر ماه

با بسته ورزشی دوشنبه 2 مهر ماه، کاری از باشگاه خبرنگاران مرکز کرمان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبری امروز، به سوژه های ورزشی چون: شهداد میزبان 18 دونده از کشورهای جهان، جدال دختران فوتسالیست کرمانی برای صدرنشینی در لیگ برتر، اعزام تیم کارتینگ راک استان کرمان به رقابت های کشوری، کرمان میزبان مسابقه تنیس جایزه بزرگ زیر 12 سال دختران و مسابقات انتخابی تنیس روی میز استان کرمان پرداخته شده است.

شهداد میزبان 18 دونده از کشورهای جهان

سومین ابر ماراتن بین المللی راه ابریشم ایران 7 تا 14 مهر جاری در بیابان لوت منطقه شهداد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در سومین ابر ماراتن بین المللی راه ابریشم ایران 18 دونده از کشورهای ایتالیا، آلمان، آفریقای جنوبی، ژاپن، نیوزیلند و ایران حضور دارند.

 این دوندگان در مدت زمان برگزاری سومین ابرماراتن بین المللی راه ابریشم ایران، بخش های مهمی از بیابان لوت شهداد را خواهند دوید.

در این ابرماراتن، حدود ۴۰ نفر از راهنمایان گردشگری، گروه های آفرود و جامعه‌ بومی به‌طور مستقیم همکاری دارند.

 این رویداد گردشگری از کمپ هواپیمایی ماهان واقع در روستای ملک آباد بخش شهداد آغاز و پس از عبور از مناطق قلعه شفیع آباد، دره دلفین ها، گندم بریان، رودشور، کاروانسرای حوض نادر و کلوت ها و طی 250 کیلومتر در روستای زوار منطقه اندوهجرد به پایان خواهد رسید.

در دو دوره گذشته، شبکه های استانی، ملی و برون مرزی به شکل بسیار گسترده این رویداد ورزشی و گردشگری را پوشش خبری دادند.

سومین ابرماراتن بین المللی راه ابریشم ایران با هدف معرفی هرچه بهتر ظرفیت های گردشگری استان کرمان به جهانیان انجام می شود.

جدال دختران فوتسالیست کرمانی برای صدرنشینی در لیگ برتر

در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم فوتسال دختران کویر مس در اصفهان مقابل تیم نامی‌نو به میدان می روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در ادامه‌ی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم فوتسال دختران کویر مس کرمان در یک مصاف حساس روز جمعه 6 مهر جاری در اصفهان به مصاف تیم نامی‌نو خواهد رفت.

تیم فوتسال دختران کویر مس در بازی قبل خود در هفته ی هفتم این رقابت ها، با یک پیروزی قاطع به رده‌ی سوم جدول رده‌بندی بازی‌ها رسید.

در این دیدار، دختران تیم مس کویر در سالن شهرداری کرمان میزبان تیم شهرداری ارومیه بودند که با نتیجه‌ی قاطع 5 بر یک این تیم را شکست دادند.

گل‌های دختران مس را در این بازی فاطمه ارژنگی(دو گل)، نجمه کریمی(دو گل) و مهسا ایرانمنش به ثمر رساندند.

شاگردان ایرانمنش با این پیروزی در جدول مسابقات از 6 بازی خود صاحب 13 امتیاز شدند تا با یک پله صعود نسبت به هفته‌ی قبل به رده‌ی سوم جدول بازی‌ها برسند.

تیم کویر مس در هفته هشتم این رقابت ها، جمعه 6 مهر جاری در اصفهان به مصاف تیم نامی نو می رود.

هم اینک تیم نامی نو با 18 امتیاز در رده‌ی دوم جدول قرار دارد.

اعزام اتومبیلرانان کرمانی به رقابت های کشوری

تیم 6 نفره کارتینگ راک استان کرمان برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور، راهی تهران می شود.

رضا نیکزاد، دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور کارتینگ ریس در رشته راک با حضور اتومبیلرانانی از سراسر کشور، روز جمعه 6 مهر جاری به میزبانی تهران در پیست آزادی برگزار می شود.

وی افزود: الهه دشوارگر، محسن امیری، علی موسی پور، محمد کریمی نژاد، محمد سیدی و حسین رستمی به مربیگری و سرپرستی محمد سیدی به عنوان نمایندگان استان کرمان در این رقابت ها حضور دارند.

نیکزاد برای این اتومبیلرانان آرزوی موفقیت کرد.

کرمان میزبان مسابقه تنیس جایزه بزرگ زیر 12 سال دختران

مسابقه تنیس جایزه بزرگ زیر 12 سال دختران استان کرمان به میزبانی باشگاه هیربد برگزار می شود.

فرهاد فرهی مقدم، مدیر باشگاه تنیس هیربد کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقه تنیس جایزه بزرگ زیر 12 سال دختران استان کرمان که به صورت دوره ای برگزار می شود از 13 مهر جاری آغاز می شوند.

وی مهلت ثبت نام را تا ساعت 21 روز 12 مهر جاری عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه بازیکنان با شرایط سنی 11 دی ماه 1384 به بالا می توانند در این رقابت شرکت کنند، افزود: علاقه مندان می توانند برای هماهنگی و ثبت نام با شماره های 03432817472 و 09301999173 تماس حاصل کنند.

مسابقات انتخابی تنیس روی میز استان کرمان

‌مسابقات انتخابی تنیس روی میز بزرگسالان استان كرمان در بخش آقایان به منظور حضور در مسابقات دور سوم تور ایرانی برگزار می شود.

محسن بهرامی، رییس هیئت تنیس روی میز استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: ‌مسابقات انتخابی تنیس روی میز بزرگسالان استان كرمان در بخش آقایان، ساعت 8:45 دقیقه روز جمعه 6 مهر جاری به میزبانی کرمان برگزار می شود.

وی افزود: در این رقابت ها که در سالن شادروان حاج حسين كهنوجی كرمان برگزار می شود، تنیسورهایی از سراسر استان حضور دارند.

بهرامی تصریح کرد: برگزیدگان این رقابت ها به دور سوم رقابت های تور ایرانی اعزام می شوند.

وی با اعلام اینکه دور دوم تور ایرانی بزرگسالان آقایان کشور گرامیداشت زنده یاد دکتر علی اکبری آرمند رییس فقید فدراسیون تنیس روی میز 20 تا 23 شهریور ماه به میزبانی اصفهان برگزار شد، یادآور شد: دور سوم  این تور  17 تا 20 مهر جاری به میزبانی قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی استان کرمان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.