قوامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سیاست‌های ارزی با حضور همتی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بررسی شد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه از حضور رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون متبوع خود برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد.

همتی به سوالات نمایندگان در کمیسیون برنامه و بودجه پاسخ داد/ 13 میلیارد دلار به اقلام اساسی و دارو تخصیص یافته استهادی قوامی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به جزئیات جلسه امروز این کمیسیون با رئیس بانک مرکزی، اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون همتی رئیس کل بانک مرکزی حضور یافت و توضیحاتی درباره سیاست‌های ارزی را مطرح کرد.

وی افزود: همچنین در این نشست علاوه بر موضوعات ارزی بحثی درباره اینکه برخی صادرکنندگان در شش ماه اول سال 24 میلیارد دلار صادرات داشته‌اند اما تاکنون چهار میلیارد دلار از آن را در سامانه نیما ثبت کرده‌اند مطرح شد، محوری‌ترین موضوع بحث جلسه این بود که در شرایط فعلی باید عرضه و تقاضای ارز را مدیریت کرد.

قوامی تصریح کرد: در این نشست تعدادی از نمایندگان سوالات خود را از رئیس بانک مرکز مطرح کرده‌اند، اما فرصت نشد تا همتی بتواند به سوالات وکلای ملت پاسخ دهد لذا قرار شد تا برای بررسی نحوه هماهنگی سیاست پولی و مالی در جلسه دیگری با حضور رئیس بانک مرکزی برگزار شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه مشکلی در تامین اقلام اساسی و دارو نداریم بیان کرد: حدود 13 میلیارد دلار ارز به کالاهای اساسی تخصیص یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
مهمترین مشکلات کشور گرانی تورم بی کاری است
آخرین اخبار