بهره برداری از 6 اقامتگاه بوم گردی در همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: پنجم مهر روز جهانی گردشگری، از6 اقامتگاه بوم گردی دراین استان بهره برداری می شود.

بهره برداری از 6 اقامتگاه بوم گردی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این اقامتگاه ها در روستاهای یکن آباد، مزدا گرد، آبرومند، فسیجان، علی آباد و مانیزان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت روستاهای هدف گردشگری استان همدان ترمیم شده است اظهار داشت:همزمان با این روز جهانی 35 میلیارد ریال برای بازسازی و روشنایی معابر، سرویس بهداشتی، سایت جشنواره ها و کمپ گردشگری روستاها هزینه شده است.

مالمیر اظهار داشت: آیین تعزیه خوانی و همچنین برگزاری دوره های آموزش الکترونیکی راهنمایان گردشگری همزمان با پنجم مهر برگزار می شود.

وی بیان کرد: تمامی اماکن گردشگری استان همدان که زیر نظر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مدیریت می شوند، روز پنجم مهر به صورت رایگان به گردشگران و هم استانی ها خدمات ارایه می دهند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: سه جشنواره شیره پزی مانیزان، گردوی تویسرکان و آلوی ملحمدره نیز در ماه جاری برگزار می شود.

استان همدان با بیش از یک هزار و 800 جاذبه گردشگری در بین پنج شهر فعال در حوزه گردشگری کشور رتبه بندی می شود.


انتهای پیام/ج

6 اقامتگاه بوم گردی درروزجهانی گردشگری به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.