حضور 7 بانوی کرمانی در رقابت های پاراآسیایی جاکارتا

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: 7 ورزشکار از 10 نماینده ی اعزامی استان کرمان به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا از بانوان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پنجمین کار گروه زن و خانواده که با حضور اعضا در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد به رویداد ویژه ی در پیش رو اشاره کرد و گفت: هجدهمین دوره رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی  از 14 مهر در جاکارتا آغاز می شود.

وی به بیان حضور و نقش پررنگ بانوان در این رقابت ها پرداخت و افزود: 7 ورزشکار از 10 نماینده ی اعزامی استان کرمان به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا از بانوان هستند.

امیری خراسانی با اعلام اینکه از سال گذشته برنامه های ویژه ای در بحث قهرمانی و همگانی در محور بانوان انجام شد، ابراز امیدواری کرد: این نمایندگان استان کرمان نسبت به دوره های گذشته بهتر در رقابت ها ظاهر شوند و دست پر برگردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان و به مناسبت هفته دفاع مقدس، 23 همایش پیاده روی خانوادگی در کلیه ی شهرستان های استان کرمان برگزار می شود.

وی یادآور شد: این همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان عنبرآباد، فردا صبح، کرمان روز پنجشنبه ۵ مهر و در کلیه شهرستان ها روز جمعه ۶ مهر جاری برگزار می شود.

امیری خراسانی با اشاره به همایش پیاده روی خانوادگی در کرمان، گفت: این مراسم از گلزار شهدا با تحدید میثاق جامعه ورزش و جوانان و گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا آغاز می شود، سپس شرکت کنندگان از گلزار شهدا تا پارک پردیسان قائم را پیاده روی می کنند.

وی، اجرای ورزش صبحگاهی، مرثیه سرایی، برگزاری مراسم قرعه کشی برای اهدای جوایز و ... را از برنامه های جانبی این همایش پیاده روی در کرمان عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

برگزاری پنجمین کار گروه زن و خانواده در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار