به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می گیرد؛

برگزاری 23 همایش پیاده روی در شهرستان های استان کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری 23 همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان های این استان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هفته دفاع مقدس را یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی دانست که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را بر برگ های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.

وی افزود: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان و به مناسبت هفته دفاع مقدس، 23 همایش پیاده روی خانوادگی در کلیه ی شهرستان های استان کرمان برگزار می شود.

امیری خراسانی با اعلام اینکه پیاده روی هر شهرستان با گرامیداشت یاد شهید ورزشکار خود آن منطقه برگزار می شود، تصریح کرد: این پیاده روی در کرمان با گرامیداشت یاد شهید "غلامرضا لنگری زاده" تنها شهید ورزشکار مدافع حرم کرمان برگزار می شود.

وی یادآور شد: این مراسم پیاده روی در کرمان روز پنجشنبه ۵ مهرماه و در کلیه شهرستان ها روز جمعه ۶ مهرماه برگزار می شود.

امیری خراسانی با اعلام اینکه همایش پیاده روی خانوادگی در کرمان با حضور کلیه نیروهای مسلح و خانواده هایشان برگزار می شود، گفت: این مراسم از گلزار شهدا با تحدید میثاق جامعه ورزش و جوانان و گلباران و عطر افشانی آغاز می شود، سپس شرکت کنندگان از گلزار شهدا تا پارک پردیسان قائم را پیاده روی می کنند.

وی افزود: این آیین در کرمان با اجرای ورزش صبحگاهی، مرثیه سرایی و برگزاری مراسم قرعه کشی برای اهدای جوایز پایان می یابد.

انتهای پیام/ب

23 شهرستان استان کرمان میزبان همایش پیاده روی خانوادگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار