آمادگی اداره کل ورزش و جوانان کرمان برای برگزاری هفتگی ورزش همگانی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از اعلام آمادگی این اداره کل برای برگزای برنامه های ورزش همگانی به صورت هفتگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در همایش پیاده روی خانوادگی روستای دارسینوئیه و دهخانی از توابع شهرستان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان و با تشکر از ابراهیمی، دهیار این منطقه در راستای زحمتی که برای ورزش این منطقه می کشند، ابراز امیدواری کرد:  شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی برای ورزش این منطقه باشیم.

وی با اشاره به اینکه هفته ی جوان است، این روز را به همه حاضران، به ویژه جوانان منطقه تبریک گفت.

امیری خراسانی با اعلام اینکه در سال گذشته، برنامه های ورزش همگانی استان نسبت به سال 95 رشد خیلی خوبی داشت، تصریح کرد: برای سال 97 هم برنامه های فرآوانی داریم که که جا دارد همین جا از هیئت های ورزشی به ویژه هیئت ورزش های همگانی و روستایی عشایری بابت فعالیت هایشان تشکر ویژه کنم.

 وی از اعلام آمادگی این اداره کل برای برگزای برنامه های ورزش همگانی به صورت هفتگی خبر داد و یادآور شد: این برنامه زمانی محقق می شود که مشارکت همه ی عزیزان را داشته باشد.

مجید ابراهیمی، دهیار دارسینوئیه نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: به لطف خداوند و نگاه ویژه ی همه مدیران و دستگاه های اجرایی، زیرساخت های ورزش روستایی در روستای دارسوئیه کامل است.

وی افزود: تنها مشکل روستا، بحث آنتن دهی موبایل بود، که مشکل از طریق صداوسیمای مرکز کرمان پیگیری شد و قرار است تا جمعه آینده دکل جابجا و مشکل آنتن دهی حل شود.

انتهای پیام/ب

همایش پیاده روی خانوادگی روستای دارسینوئیه ی کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار