یاد و خاطره سنگرسازان بی سنگر در حسینیه ثارالله کرمان

فرمانده تیپ مهندسی رزمی جهاد سازندگی کرمان گفت: 130سنگر ساز بی سنگر کرمانی در دفاع مقدس به درجه شهادت نائل گشتند.

یاد و خاطره سنگرسازان بی سنگر در حسینیه ثارالله کرمانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  کارنما فرمانده تیپ مهندسی رزمی جهاد سازندگی کرمان در یادواره شهداء در قالب سنگرسازان بی سنگر کرمان گفت: در دفاع مقدس پل هایی ساخته شد که در دنیا بی نظیر بود و سنگر سازان بی سنگر قبل از عملیات، حین عملیات و بعد از عملیات حضور فعال داشتند.

کارنما افزود:سه هزار وصد سنگر ساز بی سنگر در کشور به درجه شهادت نائل گشتند که از این تعداد عزیزان 130 نفر متعلق به استان کرمان می باشند.

وی از سنگر سازان بی سنگر به عنوان افرادی پرکار، پر تلاش، بی توقع، مخلص وبی ادعا یاد کرد و افزود: آنها ولایت مدارانی بودند و هستند که تا آخرین قطره خون خود از نظام محافظت کرده و می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیزبا بیان اینکه انقلاب اسلامی چهل سال است که با اقتدار و عزت به پیش رفته و دشمن را با تمام وجود هراسان کرده است گفت: دشمنان با بهره‌گیری از نفوذ، دروغ و شایعه به‌دنبال اهداف شوم خود در کشور هستند.

سردار غلامعلی ابوحمزه در یادواره 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر جهاد کرمان و گردهمایی بزرگ سنگرسازان بی‌سنگر جنوب شرق کشور که در محل حسینه ثارالله کرمان برگزار شد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم شهدا داشتن بصیرت است.

وی با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری فرموند "بصیرت یعنی راه‌شناسی و دشمن‌شناسی" گفت: امروز و در این برهه از زمان وظیفه همه ما است که دشمنان انقلاب و اسلام را به‌خوبی بشناسیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دشمنان امروز ما، استکبار جهانی، رژیم غاصب اسرائیل، رژیم آل سعود، سلطنت‌طلبان و منافقان هستند افزود: دشمنان با بهره‌گیری از نفوذ، دروغ و شایعه به‌دنبال آن هستند که اهداف شوم خود را در کشور ما به نتیجه برسانند.

وی افزود: دشمنان نظام جنگ اقتصادی و روانی را ادامه می‌دهند و تغییر در گفتار و رفتار جامعه و تغییر در نظام اسلامی را در برنامه دارند.

سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه ناامید کردن جامعه نسبت به گذشته 40 ساله انقلاب توطئه دشمن است تصریح کرد: دشمن در صدد است تا چهره سیاهی از انقلاب نشان دهد.

وی با بیان اینکه این در حالی است که در سال 53 مجموعه تولیدات جهاد کشاورزی کشور 17 میلیون تن بوده و امروز به 107 میلیون تن رسیده است عنوان کرد: این بدین معناست که در این سال ها دستاورهای نظام ما غیرقابل انکار بوده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بعضی‌ها دنبال آن هستند تا نظام را ناکارآمد جلوه داده و عملکرد نیروهای انقلابی را زیر سئوال ببرند گفت: دشمن با راه‌اندازی جنگ روانی با کمک جنگ اقتصادی علیه کشور ما به صحنه آمده است.

وی با بیان اینکه نباید تحت تاثیر القائات دشمن قرار بگیریم چرا که دشمن آمده تا امید در جامعه را از بین ببرد گفت: واقعیت‌های چهل ساله را برای مردم بگوئید و نقاط مثبت کشور را نشان دهید.


سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی چهل سال است که با اقتدار و عزت به پیش رفته و دشمن را با تمام وجود هراسان کرده است افزود: باید قدردان خداوند باشیم که در محرم امسال هم از خون شهدا پاسداری کردیم.

استان کرمان 130 شهید تیپ مهندسی رزمی خیبر از جهاد کرمان را تقدیم دفاع مقدس کرد .

 

انتهای پیام/ س

برچسب ها: جهاد سازندگی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار