کشف۶۳ حلقه لاستیک قاچاق میلیاردی در بجنورد/ کلاهبردار خیر خواه در بجنورد دستگیر شد

کشف لاستیک قاچاق میلیاردی، دستگیری کلاهبردار خیرخواه در بجنورد و توقیف نفت کش با هفت هزار لیتر سوخت قاچاق در راز و جرگلان از مهم‌ترین عناوین اخبار امروز انتظامی خراسان شمالی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف تعداد ۶۳ حلقه لاستیک قاچاق خودروهای سنگین به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری سه قاچاقچی در بجنورد خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم در زمینه قاچاق لاستیک خودروهای سنگین در شهرستان بجنورد فعالیت دارد، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

مظاهری با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی در نهایت محل نگهداری لاستیک ها را شناسایی کردند، افزود: ماموران آگاهی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر که در حاشیه شهرستان بجنورد بود اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این محل تعداد ۶۳ حلقه لاستیک قاچاق و بدون مجوز خودروهای سنگین به ارزش یک میلیارد ریال کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ماموران در این عملیات سه متهم را دستگیر و به همراه کالای مکشوفه برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس فتای خراسان شمالی از دستگیری عامل کلاهبرداری در قالب کمک های خیریه به کودکان سرطانی در بجنورد خبر داد.

سرهنگ علی اعتمادی اظهار کرد: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با هویت نامعلوم با ایجاد صفحه غیرقانونی در فضای مجازی با موضوع کمک به کودکان سرطانی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده که بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

اعتمادی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: با بررسی مستندات مربوطه محل اختفای این کلاهبردار مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای این فرد اعزام شدند، تصریح کرد: در یک اقدام غافلگیرانه متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال گردید.

رئیس پلیس فتای استان با اشاره به اینکه متهم در مواجه با ادله و مستندات مربوطه به بزه انتسابی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از پلمپ یک انبار غیر مجاز با ۱۲۵ حلقه انواع لاستیک احتکار شده به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی با هویت معلوم اقدام به نگهداری مقدار قابل توجهی انواع لاستیک در یک انبار غیر مجاز در حاشیه شهرستان بجنورد کرده، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: ماموران در بازرسی از این انبار غیر مجاز تعداد ۱۲۵ حلقه انواع لاستیک احتکار شده به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات یک متهم نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از توقیف یک دستگاه نفت کش با هفت هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری دو قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

سرگرد عباسعلی مطهری مقدم اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم در زمینه قاچاق سوخت در این شهرستان فعالیت دارند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با شناسایی محل تردد این نفت کش اقدام به راه اندازی یک تور ایست و بازرسی در محور مشخص شده کردند، افزود: ماموران در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نفت کش مشکوک و دستور توقف را صادر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این نفت کش مقدار هفت هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند، گفت: در این عملیات دو قاچاقچی نیز دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

مطهری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و نفت کش مورد نظر نیز راهی پارکینگ شد، بیان کرد: مبارزه با قاچاق همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان نیز می توانند برای کمک به اقتصاد کشور در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ب

کشف۶۳ حلقه لاستیک قاچاق میلیاردی در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.